Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger potentiel partner med egenskaber inden for website/programmering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg har i en periode haft tanke om at starte en koncept op som er meget unik og jeg kan se stor potentiale i både i indland og udlandet.

Jeg kunne i første omgang godt tænke mig at finde mig en partner med stærke egenskaber inden for hjemmeside og programmering og med en masse drive. 

Jeg søger en person der er er engageret, har drive niveauet oppe og drømmer om at være selvstændig iværksætter.

Jeg søger en partner som er på samme alders niveau som mig 28 eller ældre.

Planen er at jeg vil drøfte idéen yderligere med dem som vender tilbage til mig, dernæst vil jeg sørger for at indkalde til et teams møde. 

Mange tak!

Tilmeldt 11. Nov 24
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:02

Hej Andi

Du bør skrive langt mere om hvad det er du søger og hvad du selv kan bidrage med. Du behøver selvfølgelig ikke smide hele konceptet af din idé ud på åbent forum. Men jeg tvivler på, at du får mange henvendelser på det her indlæg med så sparsom information.

Så hvad omhandler projektet i store træk? Hvad bidrager du med? Hvad kan du? Hvad skal en partner kunne? "Programmering" er et ekstremt vidt begreb. Er det kun en basal hjemmeside eller skal der også en laves en app?

Der har igennem årene været utallige indlæg som dit. Fælles for dem alle er næsten, at de altid kun skriver hvad de søger - ikke hvad de selv kan eller har tænkt sig at gøre.

Så jeg vil anbefale, at du skriver lidt mere specifikke krav og selv skriver hvad din del i det her bliver - på den måde øger du chancerne markant for, at nogen rækker ud til dig.

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Mar 25
Indlæg ialt: 3
Fra  Verso.AI Skrevet kl. 12:00
Jeg havde nok brugt OpenAI’s website creator GPT, som kommunikerer med B12’s hjemmeside genererings værktøj. Den laver en professionel hjemmeside for dig i løbet af 10 sekunder, hvorefter du selv kan flytte rundt og redigere.

Jeg har massevis af erfaring med hjemmesider og landing pages, og tro mig, dette kan ALLE finde ud af.

God tur! :]
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)