Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en go' Bezzerwizzer? Giv mig gode råd til forbedring af www.shop.Brain-Power.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jamen jeg sagde jo ikke at det var let, og I lå "mule ved mule" da målfotoet blev taget!

Tak for dit gode bidrag, men eet eller andet sted skal man jo træffe en afgørelse.

Jeg har ikke mulighed for at sende flere af de rimeligt dyre spil ud, håber du har forståelse for, at vi i små virksomheder skal passe rigtig godt på markedsføringsmidlerne!

De venligste hilsener

Martin

Martin Bodilsen Brain-Power.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:53

Selvfølgelig og nu var det jo skrevet med et smil.

Jeg synes ligesom Emil (som jeg overhovedet ikke er misundelig på) at det er en eksemplarisk måde at få kommentarer samlet ind på, det kunne vi andre lære af.

Venlig hilsen
Ole

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 09:58

Hej Ole

Så godt smilet! Smile Hav en rigtig god dag!

mvh

Martin

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 10:46

Hej Martin

Har lige kigget hurtigt på brain-power.dk, faldt over et par ting:

Jeg savner en bedre prioritering af forsiden. Lav en ordentlig indgang til siden, så man får startet rigtigt og finder ud af, hvor man er landet. For eksempel en stor overskrift i toppen:

Lærende legetøj og spændende undervisning

Tilføj evt. 1-2 uddybende linjer om din forretning 

Banneret i toppen er effektivt, men giver et lidt skævt første-indtryk: "sælger de kontorartikler? Tavler?"

Jeg blev forvirret over de mange sproglinks i højre side, kan du ikke flytte dem længere ind på siden?  Og går man ind på et lande-site, bliver tingene blandet sammen: Zome er kommet til Norge, ovenover et banner fra et andet produkt..

Tror, du skal prøve at skille dit eget brand, Brain-power fra de konkrete produkter du sælger, det vil give mindre forvirring og skærpe din egen profil.

Hvis du gerne vil beholde muligheden for at vælge sprog på forsiden, så lav det evt. om til Brain-power Norge, Brain-power Deutshland osv. Så kan du også nemmere udvide sortimentet til udlandet senere.

Jeg havde lidt svært ved at finde tilbage til startsiden. Der gik lidt tid, før jeg opdagede ikonet, og der var ikke andre muligheder. Men du bør ændre den røde markering af webshop i menuen: Den signalerer "Du er på denne side", hvilket jo ikke er rigtigt. Lav hellere et fremhævet link til webshoppen et andet sted.

Hvorfor har du i øvrigt to adskilte sites? Når man læser om et produkt, kunne man jo få lyst til at købe det. Men jeg skal først til en anden side og lede efter det. Og så hopper mange sikkert fra.

Start med at linke direkte fra produktbeskrivelser til siden i webshoppen, hvor man køber. På længere sigt synes jeg, du bør integrere de to hjemmesider. Så kan du nøjes med produktbeskrivelser i webshoppen, hvor man så kan købe med det samme.

Held og lykke med projektet

mvh
Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 11:12

Hej Henrik

Tak fordi også du ville bruge tid og mentale kræfter på at forholde dig til mine sider!

Du har valgt at kigge på mit hoved-site: www,Brain-Power.dk

Herom - og web-shoppen - skrev jeg oprindeligt:

Mit hoved-site (www.Brain-Power.dk) er forsømt, men jeg har p.t. en gruppe studerende sat på opgaven med et face-lift af sitet, hvortil jeg selv skal bidrage med et opdateret indhold.

Web-shoppen (www.shop.Brain-Power.dk) er indholdsmæssigt bedst opdateret mht ptodukter. Problemet med webshoppen er, at jeg dels ikke synes, at jeg får en passende omsætning ud af den, set i lyset af omkostningerne til Google AdWords og de besøg, som jeg kan se sker på shoppen, dels ikke er tilfreds med dens generelle fremtræden. Det er en Dandomain shop, som jeg selv skal udfylde. Og som det er typisk for "pædagoger": jeg fylder alt for megen tekst på, alt for megen information på forsiden - er min egen selvkritik.

Jeg er glad for dine råd omkring hovedsitet, og sender fluks en reference herom til de dygtige unge mennesker på Webberiet i Viborg, som knokler for mig med at "face-lifte" hovedsitet.

Det er dejligt at du ville gi' en kollegial hånd til mit projekt! Desværre kan jeg ikke sætte flere gevinster på højkant!

Hav selv en rigtig god aprilsdag - den første af slagsen, sågar!

mvh

Martin

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 16:23

Det var så lidt. Jeg var selvfølgelig lidt ærgerlig over at konkurencen var slut. Men jeg kunne alligevel ikke holde mine guldkorn tilbage... Wink Håber, du kan bruge det, man kan næsten aldrig få for meget feedback...

Får du brug for hjælp med at skrive tekster, så er det noget jeg gør for ussel mammon, I hvert fald når der er mange tekster.

God vind med projektet.

Henrik I

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)