Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-commerce og Webador.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 25
Indlæg ialt: 2
Fra  basic-lux.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen,

Jeg er ret ny på dette felt, og jeg har lidt svært ved at se hvordan jeg linker min webshop til shipmondo.

Som jeg ser det virker det ikke som om shipmondo fungere sammen med webador, eller måske er det bare mig der ikke kan se det.

Jeg håber der er en der kan give mig svar herinde.

på forhånd tak!

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:55
Webador har vidst ikke rigtig support for nogen tredjepart tjenester som Shipmondo, det kan være at du skal undersøge at lave din hjemmeside et andet sted. Alternativt, tjek om Shipmondo kan give en kode der kan smides i din hjemmeside kode.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Tilmeldt 19. Feb 25
Indlæg ialt: 2
Fra  basic-lux.dk Skrevet kl. 20:10
Hej Magicweb

Ja det er også hvad jeg er blevet fortalt efterfølgende.

Desværre er det bare en del dyrere at få en programmør til at lave side i wordpress.

Jeg er igang med at finde den bedste løsning.

Mvh
Patrick Vesterlund
Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:12
Jamen hvis du stadig er i gang med at finde en løsning til at have en Webshop kunne du altid overveje Magicweb.dk - Vi har selvfølgelig lidt bias fordi det er vores system, men vi har kunder der har været meget glade for at sælge produkter igennem os. Du laver bare en hjemmeside, tilføjer produkter, opsætter Stripe (eller anden betalingsprocessor) og så er du allerede i gang.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)