Har over de sidste år skabt et handelskontor hvor der går en god sjat penge igennem, omsætter for ca. 25 mio om året og vækster stadig. Men der er meget lav brutto avance, hvilket er helt normalt i branchen. Derfor føles det nogen gange som om man arbejder uden at få det store ud af det. og mængden af administration dræner min energi meget. kort sagt vil jeg hellere køb og sælge end lave papir arbejde.
Jeg oplever nogle udfordringer som dræner min energi og holder mig tilbage. Jeg er alene på kontoret og kan godt mærke at det er meget nemt for mig at lave overspringshandlinger, der er jo ingen der kigger med.
Er helt bevidst om at det ikke hjælper mig frem af, skal have fundet ud af hvordan jeg motivere mig selv til at løse de opgaver jeg ikke har lyst til, eller måske have en eller flere personer mere på kontoret. Men synes det er meget svært at tage skridtet og blive arbejdsgiver.
Ved mit skriv er lidt flyvende, men håber aliigevel der sider nogen som vil dele lidt erfaringer eller tanker omkring hvordan jeg kommer videre her fra.
Du skriver intet om hvad det er for opgaver administrative opgaver der dræner dig for energi? Hvis du er mere specifik er det være lettere for os at rådgive dig. Har du evt. overvejet at outsource nogle af de administrative opgaver?