Jeg har pt. et byggeprojekt i støbeskeen. Til dette projekt mangler jeg en eller flere investorer.
Projektet drejer sig i al sin enkelthed om indkøb af en række(billige) byggegrunde med henblik på videresalg. Skulle en af jer(gerne flere :) være interesseret, så fat endelig pennen og skriv en privat besked til mig med dit tlf. nr., hvorefter jeg kontakter dig hurtigst muligt.
Dato: 3/16/2006 1:58:28 AM Forfatter:McGyver Hej alle :), Jeg har pt. et byggeprojekt i støbeskeen. Til dette projekt mangler jeg en eller flere investorer. Projektet drejer sig i al sin enkelthed om indkøb af en række(billige) byggegrunde med henblik på videresalg. Skulle en af jer(gerne flere :) være interesseret, så fat endelig pennen og skriv en privat besked til mig med dit tlf. nr., hvorefter jeg kontakter dig hurtigst muligt. Bemærk: Kapitalbehov er fra kr. 50.000 og op. Med venlig hilsen, McGyver
Er absolut interesseret, men først:
Hvor i landet ligger disse grunde?
Vil du bygge eller vil du videresælge?
Hvad kan jeg regne med af afkast hvis jeg låner dig kapitalen?
Mht. beliggenhed så er grundene placeret på Sjælland. Der er i første omgang tale om 8 grunde som er vurderet til det dobbelte af hvad de kan købes for.
Mht. til om der skal bygges eller videresælges, så er begge muligheder åbne, idet jeg har kontakter til div. entreprenører mv., som kan bygge til yderst konkurrencedygtige priser. Tanken var dog "bare" at videresælge, idet det er det nemmeste.
Mht. afkast så er det noget vi skal diskutere, idet det afhænger af den kapital du stiller til rådighed, og omfanget af din deltagelse i samarbejdet.
Mth. garanti er der forskellige måder at gøre dette på - noget jeg synes vi skal diskutere personligt.
Derfor, hvis det har interesse, send da en mail med kontaktinfo, hvorefter jeg kontakter dig snarest.
Det lyder som et spændende projekt. Jeg har dog lagt mine sparepenge hos et firma der sælger byggegrunde i Fredericia ude ved Trelde Næs, nær vandet. Det tror jeg bliver det næste "store"