Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme i kontakt med store producenter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et problem, som jeg tror mange iværksættere har stået med, nemlig at komme i kontakt med en producent. Jeg er pt i prototypen fasen, og i den anledning er jeg på jagt efter producenter der kan levere mig de vigtigste komponenter i en prototype jeg prøver på at validere.

Jeg har prøvet at tænke kreativt ved at søge virksomheden på LinkedIn og finde frem til ansatte, det kan guide mig videre til den rette person.  Jeg er enten blevet henvist til en e-mail adresse eller en kontaktformular, hvor jeg så er tilbage der hvor jeg er startet. 

Hvordan har i tacklet den problemstilling. 

Obs. Min ide går ud på at fremstille en smart air freshener der kan detektere og eliminere lugte i toilettet. På sigt vil produktet blive udvidet til at detektere andre gasser mm. Det er conductive polymer der er Hoved komponent. Et kemisk molekyle der kan laves virkelig specifikt til specifikke gasser/molekyler.

Vh

Ismail Mohamed

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47030
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:21

Du griber knoglen, og ringer til de stores telefonomstilling, forklarer hvad du vil og beder om at blive stillet om, til den person i organisationen, som står for den type

Det kan godt være noget af en jagt når det er prototype også - men det er måden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12806
Skrevet kl. 00:36

Hej Ismail

som John skiver kan telefonen være en god løsning, men en endnu bedre løsning vil være at besøge en international fagmesse, indenfor det/de relevante områder. Her vil du typisk kunne få nogle gode personlige kontakter Som kan være guld værd.

Der findes fagmesser indenforstort set alle områder.  Kender du allerede nogle potentielle producenter, vil du ofte kunne finde oplysninger på deres hjemmeside om hvilke fagmesser de udstiller på. Rigtigt mange af de internationale fagmesser foregår i Tyskland.

Hvad er det for producenter du søger?

Hilsen Ravn

Tilmeldt 10. Jul 24
Indlæg ialt: 40
Fra  FindElpriser.dk Skrevet kl. 07:30

Hej Ismail

Personlig erfaring fortæller mig at sociale medier kan være et godt sted at søge, samtidig med du også ringer rundt.

Der sidder f.eks. en del mennesker, med erfaring inden for produktion, inde på facebookgruppen "Iværksætter Netværk".

Ønsker du eller din virksomhed at spare penge på strøm?

Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)