Til Alle: Jeg synes debatten er kørt lidt af sporet, og det var ikke hensigten med mit debut-opslag her på Amino. Gode fif og råd har jeg fået, så jeg er taknemmelig for de relevante inputs, der kom. Jeg synes ikke det klæder et forum, hvor vi skal hjælpe hinanden, at der kommer så meget mundhuggeri, hvilket jeg til dels selv røg med i, beklager. Derfor tænker jeg, at lukke den ned her. Jeg ved ikke, om man kan fjerne opslaget igen, i så fald vil jeg gøre det i morgen. |
Cookie - John Hannover:Geo HH:Det er så mind blowing dumt for mig, at du kan fortælle mig, at hvis jeg f.eks har en hjemmeside der har 25.000 i indtjening om måneden efter alle udgifter er betalt ikke er noget værd.
Nu er det sidste fra mig her. Det letter hvis du kan læse. Naturligvis er en hjemmeside der har OVERSKUD på 25.000 kr om måneden penge værd.
Dog intet hvis den kræver fuldtids arbejde . Det gør den ikke her, men der er en ansat der laver noget og samme gør ejer og de timer skal regnes fra i overskuddet - det er alt-
Var den en fuldtid -0 værd med 25 t om måneden, ingen betaler penge for at måtte arbejde fuld tid for 25 t før skat. Om den tager 2 dage eller 5 om ugen aner jeg ikke - siger blot - det skal være rent overskud efter der er til alle de arbejdstimer der måtte være nødvendige og et test site kræver masser af arbejde normalt for at køre tests og holde det kørende.
Længere er den ikke
Du er bare ikke i stand til at læse -farvel John H
Fantastisk at en mand i din alder kan være så smålig og nedladende. Jeg er i dén i grad i stand til at læse (skulle det i øvrigt komme fra dig?). Men når man debattere eller på anden måde deler holdninger, så vil det klæde alle parter at kunne forsøge at se tingene fra hinandens perspektiv.
Du er fastlåst i dine egne holdninger og meninger uden rum til, at kunne se det fra andres side.
Du stikker 1 stjerne ud til højre og venstre men tuder så snart det går ud over dig selv. Bliv voksen, du gamle.