Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man bedst sin affiliate side med 15k besøgende?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Alle:

Jeg synes debatten er kørt lidt af sporet, og det var ikke hensigten med mit debut-opslag her på Amino. Gode fif og råd har jeg fået, så jeg er taknemmelig for de relevante inputs, der kom.

Jeg synes ikke det klæder et forum, hvor vi skal hjælpe hinanden, at der kommer så meget mundhuggeri, hvilket jeg til dels selv røg med i, beklager.

Derfor tænker jeg, at lukke den ned her. Jeg ved ikke, om man kan fjerne opslaget igen, i så fald vil jeg gøre det i morgen.

Tilmeldt 15. Mar 23
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:23

Cookie - John Hannover:

Geo HH:
Det er så mind blowing dumt for mig, at du kan fortælle mig, at hvis jeg f.eks har en hjemmeside der har 25.000 i indtjening om måneden efter alle udgifter er betalt ikke er noget værd.

Nu er det sidste fra mig her. Det letter hvis du kan læse. Naturligvis er en hjemmeside der har OVERSKUD på 25.000 kr om måneden penge værd. 
Dog intet hvis den kræver fuldtids arbejde . Det  gør den ikke her, men der er en ansat der laver noget og samme gør ejer og de timer skal regnes fra i overskuddet - det er alt- 
Var den en fuldtid -0 værd med 25 t om måneden, ingen betaler penge for at måtte arbejde fuld tid for 25 t før skat. Om den tager 2 dage eller 5 om ugen aner jeg ikke - siger blot - det skal være rent overskud efter der er til alle de arbejdstimer der måtte være nødvendige og et test site kræver masser af arbejde normalt for at køre tests og holde det kørende. 
Længere er den ikke
Du er bare ikke i stand til at læse - 

farvel  John H

Fantastisk at en mand i din alder kan være så smålig og nedladende. Jeg er i dén i grad i stand til at læse (skulle det i øvrigt komme fra dig?). Men når man debattere eller på anden måde deler holdninger, så vil det klæde alle parter at kunne forsøge at se tingene fra hinandens perspektiv.

Du er fastlåst i dine egne holdninger og meninger uden rum til, at kunne se det fra andres side. 

Du stikker 1 stjerne ud til højre og venstre men tuder så snart det går ud over dig selv. Bliv voksen, du gamle.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:51

Geo HH:
Du er fastlåst i dine egne holdninger og meninger uden rum til, at kunne se det fra andres side. 

Jeg hopper af amino - i alle fald en tid så du får fred, men det er nu modsat

Jeg siger kun EN ting, som du vildt fordrejer:

Et site der laver test af produkter mod hinanden, som forbrugertest - lidt i stil med TÆNK, kræver helt klart tid. Hvor meget tid, aner jeg ikke, men skal det være seriøse brugertests af produkter og skal de komme ofte nok, til at holde sitet spændende for de mange, så er det ret meget tid

Den tid skal ganges med en løn svarende til 25 t md ved fuldtid - Om det så her er 5000 kr om måneden ud af de 10.000 det omsætter, aner jeg ikke, men det kan ikke gøres uden ganske meget tid

Det er totalt samme i alle handler, og ikke forskel om det er garnbutik eller online site, og tallet 25 t fuldtid er helt samme der anvendes af SKAT hvis du sælger et sådan site ind til dit ApS - så fraregnes 300.000 kr af omsætningen til den løn, som jo ikke bogføres om løn i personlig virksomhed, i den værdi sitet har ved salget

Det er en helt standard goodwill beregning, som enhver normal køber vil gøre, så man ikke betaler for at få lov til at arbejde et antal timer til minimal løn

Mere er der som ikke i det - men jeg giver jer alle sammen en pause - har brugt for meget Amino tid længe i alle fald - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)