Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man bedst sin affiliate side med 15k besøgende?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,
Jeg har teststudiet.dk som har ca. 15.000 månedlige besøgende. Jeg har før solgt en webshopSaxis, men nu er der kommet abonnement på, og det gider jeg ikke. Har i andre forslag til steder, der vil være godt til salg af affiliatesider?

Jeg har også lavet en køreklar plug&play side koekkentid dk, som ikke har omsætning endnu, men jeg vil gerne prøve at sælge det til en der ønsker at komme igang med affiliate

Vh. Patrick

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

besøgende er sjovt men det som afgør det, er hvad det omsætter. Før det omsætter nok til at give en rimelig fortjeneste, er begge dele ikke let solgte. Uden Saxis må du jo så ud dine netværk, jeg kender ikke mange sider til successfuldt salg af den type

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Oct 18
Skrevet kl. 16:50

tak for svar, men kan det virkelig passe, at der ikke er nogle konkurrenter til saxis? Måske andre ved det? Jeg har ikke med held fundet nogle.
Teststudiet har tidligere på året modtaget et bud på 100.000 kr, men vi valgte at beholde den lidt endnu, siden da er den vækstet mere end 50%, så det giver en indikation af hvor salgsprisen ligger henne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg kender ingen gratis steder i alle fald - hvem skulle ville lægge kræfter i noget gratis . men alt er vel muligt

patrickbolby:
Teststudiet har tidligere på året modtaget et bud på 100.000 kr, men vi valgte at beholde den lidt endnu, siden da er den vækstet mere end 50%, så det giver en indikation af hvor salgsprisen ligger henne.

jeg ville da helt klart gå videre med den køber som mulighed 1 - men igen - kender ikke jeres omsætning og resultat, så det bliver rent skud. Vil nogen give 100 t for noget der ikke har reel omsætning og overskud, så slå til - ville være min tilgang

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Mar 23
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 22. Oct 18
Skrevet kl. 10:24

Hej John, tak for svar. Jeg nævnte ikke det skulle være gratis. Jeg har som sagt tidligere solgt en webshop på Saxis hvor jeg betalte 3.5% up front som fee (ca. 12.000 kr). Det havde jeg det fint med, og ligeledes havde Saxis det fint med det. Nu synes jeg dog de er blevet alt for dyre med både månedlig betaling og 7.5% salær. 

- og som tilføjelse så var buddet på de 100tkr. på teststudiet, der har fast månedlig omsætning. Det var ikke på koekkentid, som vi ellers gerne vil prøve at sælge først til en der ønsker at starte op med et skalerbart og automatiseret set-up (samme set-up som teststudiet).

Håber det gav mening, og tak for inputs igen. 

Tilmeldt 22. Oct 18
Skrevet kl. 10:25

Tak, det prøver jeg!

Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:24

Hvorfor ikke bare tage fat i vedkommende som tilbød 100.000 - det må jo så være en nobrainer for vedkommende, hvis trafikken er steget med 50% siden han fremsendte tilbud .....

Tilmeldt 22. Oct 18
Skrevet kl. 11:27

Hej @HC2018, det var ligesåmeget for at få inputs til andre platforme, hvor man fremadrettet kan poste salgsopslag. Derudover vil jeg også gerne give andre muligheden for at byde. 

HC2018:

Hvorfor ikke bare tage fat i vedkommende som tilbød 100.000 - det må jo så være en nobrainer for vedkommende, hvis trafikken er steget med 50% siden han fremsendte tilbud .....

Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:52

zebravo.dk

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)