www.woodhouseshop.com Hvad mener i? Der ligger en bunke tekster klar der skal sættes ind. Jeg venter på billeder fra fotograf, og visse steder er prisstruktur ikke på plads. Også er en række produkt-tekster ikke kalibreret ift 2-sider modellen, dvs en kort tekst med "læs mere", og det bryder designet. Grunden til at vi ikke endnu har betaling er, at vi mangler e-mærke godkendelse (som vi satser hårdt på, PBS-indløsning mv er klart og clearet) men det kommer på tirsdag/onsdag - der har været lidt problemer omkring returret ift specialfremstillede produkter. Grunden til at den overhovedet er i luften nu er noget TV, radio og avis -omtale vedr et bestemt badekar, det har også været på Ritzau. Læg mærke til, at siderne validerer. Selv HTML Tidy følges. Den er forberedt til 4 sprog, selvom det er skjult, men alle sprog kan tilføjes automatisk - det gælder også valuta, særlige forsendelsesomkostninger mv. Og der er lavet et kæmpe administrations program til denne webshop alene. 34.000 linier i Delphi, sidst jeg talte. Alt i shoppen er variabelt, og baseret på sprog, valuta og relationer. Alt kan skjules, flyttes rundt eller importeres/eksporteres. Der findes ikke den produkt-variant den ikke kan håndtere. Så jeg mener det er en ret stærk løsning. |
Øv, gad ellers godt høre nogle kommentarer - men den er åbenbart så kedelig og uinteressant at ingen gider kommentere. Trist.
Igen : woodhouseshop.com