Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste skridt - http://www.woodhouseshop.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

www.woodhouseshop.com

Hvad mener i?

Der ligger en bunke tekster klar der skal sættes ind. Jeg venter på billeder fra fotograf, og visse steder er prisstruktur ikke på plads. Også er en række produkt-tekster ikke kalibreret ift 2-sider modellen, dvs en kort tekst med "læs mere", og det bryder designet. 

Grunden til at vi ikke endnu har betaling er, at vi mangler e-mærke godkendelse (som vi satser hårdt på, PBS-indløsning mv er klart og clearet) men det kommer på tirsdag/onsdag - der har været lidt problemer omkring returret ift specialfremstillede produkter.

Grunden til at den overhovedet er i luften nu er noget TV, radio og avis -omtale vedr et bestemt badekar, det har også været på Ritzau.

Læg mærke til, at siderne validerer. Selv HTML Tidy følges.

Den er forberedt til 4 sprog, selvom det er skjult, men alle sprog kan tilføjes automatisk - det gælder også valuta, særlige forsendelsesomkostninger mv. Og der er lavet et kæmpe administrations program til denne webshop alene. 34.000 linier i Delphi, sidst jeg talte. 

Alt i shoppen er variabelt, og baseret på sprog, valuta og relationer. Alt kan skjules, flyttes rundt eller importeres/eksporteres. Der findes ikke den produkt-variant den ikke kan håndtere.

Så jeg mener det er en ret stærk løsning.

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 23:09

Øv, gad ellers godt høre nogle kommentarer - men den er åbenbart så kedelig og uinteressant at ingen gider kommentere. Trist.

Igen : woodhouseshop.com
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:24

Hej...

har nu kigget lidt på din hjemmeside, men kan desværre ikke komme med en hel masse, da jeg ganske simpelt synes rigtigt godt om den.

Den fungerer godt, er overskueligt og fyldt med masser af information.

Der er dog 2 ting jeg lige bemærkede : 1 rent generelt ville det være lækkert med nogle flere stemningsbilleder, hvis du forstår, sådan nogle der gør man nærmest kan dufte savsmullet og rigtigt føle sig midt i det hele. 2 helt præcist disse 2 sider http://www.woodhouseshop.com/category.php?cPath=33&osCsid=9f6d1e403292eaa6811d3ee4ed8e04fb  og  http://www.woodhouseshop.com/product_info.php?osCsid=9f6d1e403292eaa6811d3ee4ed8e04fb&products_id=125  fandt jeg en lille fejl på. billedet til højre vil ikke vises.

Venlig Hilsen 

Claus

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 14:41

Hej

Jeg håber virkelig ikke at du har ventet i snart to år på feedback, som indlægget åbenbart dateres til. ;o)

Jeg vil også sige, at jeg finder din hjemmeside rigtig flot. Specielt kan jeg godt lide siden om woodhouse, hvor du fortæller lidt om din lidenskab til træet. Det er sådan noget, som gør internettet levende og kan gøre det muligt for de besøgende at relatere sig til hjemmesiden og din virksomhed.

Dernæst skal du få kigget dine url´er igennem, da det betyder utrolig meget for dine placeringer i søgemaskine resultaterne.

Jeg håber du får held med det.

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 22:57

Hej CKChristensen,

Tak for input! Du har fuldkommen ret. Mht vildmarksbadene har jeg kun få brugbare fotos, men har nu sat et cirkulerende stemningsbillede på. Det er iøvrigt virkelig tåbeligt, da der er solgt måske 300 kar fra firmaet gennem de sidste par år. Mht oliering er det helt håbløst. Jeg må få fotografen til at forevige en seance i næste uge, med én af håndværkerne. Du har helt ret. 

Det *er* virkelig et KÆMPE-arbejde at dokumentere så mange forskellige slags produkter - man kan ikke bare gå på nettet og "låne" lidt grafik - og hvert billede skal mange processer igennem. Der tages vel 20 for hvert acceptabelt, brugeligt resultatet, og så skal det fritstrabes og skaleres. Og det er jo ikke nok at have en demomodel stående, man skal være på rette tid og på rette sted.

mvh
dadk

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 23:04

Martin Kragh:
Jeg håber virkelig ikke at du har ventet i snart to år på feedback, som indlægget åbenbart dateres til. ;o)

Øh??

Martin Kragh:
Jeg vil også sige, at jeg finder din hjemmeside rigtig flot. Specielt kan jeg godt lide siden om woodhouse, hvor du fortæller lidt om din lidenskab til træet. Det er sådan noget, som gør internettet levende og kan gøre det muligt for de besøgende at relatere sig til hjemmesiden og din virksomhed.

Det er nu ikke mig, der er Jan Jensen :-) Jeg har bare lavet shoppen, som jeg så senere vil gøre til en forretning, da den ift utrolig mange ting der har været på bordet gennem udviklingsprocessen men er kastet væk nu sparker r** til alt andet jeg har set. Men du har helt ret - det er "visionen" i foretagenet.

Martin Kragh:
Dernæst skal du få kigget dine url´er igennem, da det betyder utrolig meget for dine placeringer i søgemaskine resultaterne.

Hvad mener du præcist med det? Forklar gerne - er nysgerrig. Jeg er med på at de ikke er .html?træbadekar+bygselv-smarttub o.lign, altså i sig selv  "søgemaskineoptimerede" URL'er, men det er noget jeg har overvejet at lave, faktisk. Til gængæld er der _unikke_ titles/meta-description+keywords/sigende links (med title tekst) på alle sider (nåja, dem der er gennemgået, dvs de fleste). 

Hvad vil du foreslå jeg gør?

mvh
dadk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:32

Konrad:

Øv, gad ellers godt høre nogle kommentarer - men den er åbenbart så kedelig og uinteressant at ingen gider kommentere. Trist.

Igen : woodhouseshop.com

Bare lige en teknisk detalje: Når du laver links, så husk "http://" foran. Ellers tror browseren, at det er en side under Amino.dk du henviser til

Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 05:03

Jesper Michelsen:
Bare lige en teknisk detalje: Når du laver links, så husk "http://" foran. Ellers tror browseren, at det er en side under Amino.dk du henviser til

Av!!! Men det er gået op for mig, at jeg burde have præsenteret det anderledes. Andre bruger tilsyneladende siden for at promovere deres website, det er egentlig aldrig gået op for mig, selvom jeg har svaret og deltaget i debatterne. Jeg har allermest forholdt mig til evalueringsdelen. Jeg burde have skrevet  woodhouseshop.com og ikke woodhouseshop.com

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:37

Vi er her vel alle for at forbedre vores forretning, samtidig med at vi hjælper andre.

Jeg synes ikke der er noget galt i at promovere sit site eller sine ydelser, så længe man ikke forsøger at proppe det ned i halsen på de andre.
Personligt er jeg lidt bange for at virke for agressiv ved at tilbyde mine ydelser til alle, som har brug for programmering osv. Men det er jo det jeg laver, og når jeg nu har ressourcerne til det, så er det vel ok?

Hvad synes i andre? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:47

Jesper Michelsen:
Hvad synes i andre? 

Du skal da ikke holde dig tilbage. Hvis nogen efterlyser noget du har/tilbyder eller bare ved noget om, så byder man ind. Sådan er det! 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)