Lige nu bliver Amino.dk hærget af et dumt svin/bot, der opretter call girls ads.
Det er simpelthen for nemt at oprette en konto på Amino, og hvis der kommer mange lignende angreb, dør Amino.
Vil det være en ide give udvalgte brugere ekstra beføjelser, så de har mulighed for at om ikke slette indlæg, så i hvert fald markere dem, så de ikke vises?
Eller sende en besked til en af de, de kan slette konti?
Ja det er super irriterende, men jeg aner ikke hvad vi skal gøre. Jeg sletter så meget og hurtigt jeg kan og håber de skrider igen.
De bedste hilsner
Martin
kunne en programør ikke sætte den til at bede alle nye om at skulle skrive af efter en billed capcha for at vise de VAR virkelige mennesker, Det ser man mange steder og forhindrer robotter - alternativt, at man lige skal svare på et par simple spørgsmål med krydsrubrik, for at vise man er et menneske
Tak for arbejdet i alle fald vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det har vi allerede, så det er nok nogen der gør det manuelt. Nuvel, det er ikke første gang vi bliver angrebet og jeg vil nu prøve at slette det så hurtigt jeg kan, så de mister interessen.