Jeg er en 30-årig kvinde der egentlig bare gerne vil gøre det jeg drømmer om. Jeg søger én der står ca. samme sted i livet med de samme drømme og måske med nogle andre kompetencer end mig selv - og som har lyst til at bygge noget op fra bunden (jeg har brug for en kollega og det er bare sjovere at være to ;)). Jeg er vild med madlavning og laver freelance catering/madevents/private dining og så er jeg også kunstinteresseret og laver selv værker i keramik og akrylmaling. Jeg er god til selve madlavningen, det kreative, eventplanlægning og ellers lidt af hvert af alt muligt andet, men jeg søger én der særligt er skarp på konceptudvikling og markedsføring (eller hvis du har en anden fantastisk kompetence?). Jeg ser selvfølgelig gerne at du som minimum, også har en kæmpe interesse i madlavning og kunst :)) Jeg drømmer om noget a la det her, mere konkret: Forretningsmodel: En kombination af kunstgalleri og event/spisested, der tilbyder en unik oplevelse af kunstudstillinger, madinstallationer/arrangementer og workshops. Vision: At skabe et rum, hvor kunst og mad mødes, og hvor gæsterne kan nyde en sanselig oplevelse, hvad end det handler om at erhverve sig ny kunst eller spise god mad. Mission: At støtte lokale kunstnere, producenter og andre interessenter ved at give dem en platform til at vise deres talent, mens de tilbyder kunderne en unik og mindeværdig oplevelse samt at udfolde egen mad- og kunstglæde. Målgruppe: Kunstelskere, madentusiaster, lokale beboere, turister, virksomheder, og personer der søger unikke arrangementslokaler. Jeg glæder mig til at høre fra dig! |
SØGER FORRETNINGSPARTNER TIL MAD/KUNSTPROJEKT I KBH
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Tilmeldt 2. Aug 24
Indlæg ialt: 1
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)