Jeg har lavet lidt søgemaskineoptimering på denne side: Vil I prøve at se hvad der er godt og hvad der evt. mangler? http://www.stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=264 Siden ranker på side 1 på Google under søgning på nummerpladerammer, men den skulle jo gerne længere op på side 1 ;-) (pt. er den vist nr. 7) Har I nogle gode forslag? NB. Det er ikke fordi nummerpladerammer er min primære salgsvare, nu har jeg bare lige fået den idé at jeg vil udfolde mig mht. SEO på netop dette produkt, de andre produkter vil jeg hoppe på senere når jeg har set lyset her |
Hej Rene
Nu har du da fået ordet med de vigtigste steder på hjemmesiden. Du har rigtigt meget javascrip i headeren, og om ikke andet, så for ordens skyld ville jeg flytte det under keywords og description i headeren.
Ellers skal du nok i gang med linkbygning, men da backlinks ikke hænger på træerne er det ikke sikkert at det er økonomisk optimalt at profilere nummerpladerammer (sammenlignet med andre af dine produkter) i indgående links. Men for træningens skyld kan du jo godt gøre det. Opret evt. en blog et sted hvor du skriver om bilstyling generelt, se om du kan finde fora der tillader links til din side.
Mvh Jesper