Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget dårlig ting på amino.

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror sommænd ikke det er fordi de er sjove, at de er kommet ind i systemet - men ren og skær markedting - fra Hr. Thorborg som han jo er eminent til.

Når man som ny klikker ind på amino, så bliver man da tydeligt "benovet" over titlerne - der går dog ikke så lang tid ( man skal lige læse en 2-3 input, og kan se der er mere "wannabees" over indholdet og så bliver det i en tid lidt sjovt -   men det er nok en medvirkende grund til at Amino har fået den interesse som den har -

Men spørgsmålet er om ikke det er tiden til at renovere dem - itakt med at Amino gerne skulle blive lidt mere "Voksen" ??  og tjene lidt penge - hobby projekt eller ej ;-))

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:18

Kan nu ikke helt se gevinsten rent marketing mæssigt. Men hvis du læser tidligere indlæg i denne tråd, står der netop atdet er for sjovt.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:20

Det skal da ikke ændres det er da en genial ide :).

Men som et par andre brugere også har skrevet så få lavet nogle flere rangs på amino Martin :)

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:57

Jeg kan fuldt ud forstå jer der er "undernavn" at en google søgning kan give jer et forkert hit.

Men omvendt; det er jo Hr Thornorgs legeplads vi er på - og som jeg plejer at sige; den der betaler bestemmer.

Jeg vil gerne holde fast i min klemmesamler titel! Har arbejdet i Kbh's fængsler, og føler mig hjemme :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 17:18

Titler skal blive! Hvis folk har fundet dit navn via Goo... og hæfter sig mere ved "titlen" og ikke det skrevne, hvad har du/I så at bekymre jer om? Confused

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 17:38

selvfølgelig skal titler blive - vi har jo kun det skæg vi selv sidder på som min morfar plejede at sige Big Smile

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)