Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet site

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu opretter en hjemmeside (et MMORPG). Alle pengene fra reklamer (adsence ol.) går ind på en paypal konto. Hvordan skal jeg udbetale dem som løn til mig selv? Man kan vil ikke overføre fra paypal til danløn kan man? Hjemmesiden vil blive hostet I USA. 

Jeg ved godt det er ligegyldigt så længe jeg ikke runder de 50.000 kr om året, men hvad den dag jeg gør? 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 19:46

Inden jeg får det forkerte indtyk af hvad du har gang i, så skal jeg have dig til at være mere præcis i din formulering for at kunne hjælpe. Hvad er det fx for 50.000 kr. om året du henviser til. Det kan virke lidt som du skal have hjælp til skatteunddragelse, og det vil jeg helst ikke hjælpe med.

Undskyld hvis jeg har fået det forkerte indtryk. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:41

De 50.000 du henviser til, er vel omsætningsgrænsen i 12 sammenhængende måneder for ikke at skulle have et cvr-nr.

Du skal lave et regnskab og så bliver du beskattet af overskuddet i virksomheden. Dvs du bare kan overfører pengene til din konto som du har lyst til.

Er det under de 50.000kr indsætter du dem bare på din konto og indberetter beløbet som b-indkomst.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Til profit: Det er 12 sammenhængende måneder, eks: januar til januar... :) 

Pengene kommer 20% fra banner annoncer og 80% fra artifacts og upgrades spillerne kan købe på sitet til deres karakter...

Hosting vil nok løbe op I de 150 USD pr måned. Resten er derfor rent overskud, og I løbet af 12 måneder skulle det gerne give mindst 50K 

Til Kristian:

Hvordan gøres det så´n helt præcist? Jeg regner med at runde 50K. Så hvis jeg får et CVR, hvad gør jeg så derefter? Er det noget jeg skal snakke med en revisor om? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)