|
|
Endnu et af den slags sites ... dem er er der altsaa rigeligt af ... de mangler alle sammen det samme... opgave_tagere_
Hvordan vil du faa dem til at bruge dit site?
Debat
|
|
|
Endnu et af den slags sites ... dem er er der altsaa rigeligt af ... de mangler alle sammen det samme... opgave_tagere_ Hvordan vil du faa dem til at bruge dit site? |
|
Jamen hej Mikkel Det er jo ikke en der er negativ som dig jeg har brug for, det er dem der er positive, og vil give det en chance. Men held og lykke med alle dine projekter. Desuden mangler jeg ikke noget, det var bare en venlig ment mulighed for dig/jer at være med. Og tænk sig man brokker lidt over noget der er gratis. Nå men fortsat go aften til dig. |
|
Jeg er skam ikke negativ ... men det er helt sikkert at rygklapperne ikke finder svaghederne i dit koncept, det goer de kritiske spoergsmaal derimod. Jeg syntes du skulle tage og svare paa mit spoergsmaal :) |
|
Ja, der er vel 2 andre sider med freelance opgaver. Flexer og Findenfreelancer - nå ja, Projektopslag. Jeg tror som markedet er i god vækst og der kan nok godt være plads til en mere. Men det gør ikke noget, at det fungere lidt anderledes end de andre steder... Se f.eks. www.99designs.com
|
|
Hejsa.. Jeg ved ikke helt præcis hvilke andre i tænker på. Ved godt der findes flere, men hvilke sider mener I. Peter du lyder ik helt afvisende, hvis det kunne væe noget, så send mig en mail på info@studieogelevjob.dk
Venligst Kenneth |
|
Hej Kenneth,
Det lyder som en spændende idé, og dem kan man som bekendt ikke få for mange af. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med projektet. Jeg sender dig en mail i morgen! |
|
Hej Jonas Det glæder mig at høre. Ser frem til at modtage din mail.
De bedste hilsner Kenneth |
|
Al-haq Enterprises- Sikkerhedsbeklædning til den Danske industri Produktet: Arbejdshandsker og div. læderproduktion. Netværksskaber: Besidder et større netværk af "alt mulige" leverandører i Pakistan.
-Al-haq Enterprises vil gerne promovere sammen med dig
Mvh. Waseem Ul Hassan www.al-haqent.com , www.rasaint.com, www.itbmcorp.com
|