Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du Freelancer? Så se her..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i øjeblikket i gang med at udvikle et nyt site, hvor det er formålet at samle iværksættere og mindre virksomheder. Her kan de/I finde samarbejdspartner, kunder og leverandører eller en til at løse en specifik opgave. Her vil jeg gerne have nogle af jer freelancer med. Det er gratis at være med, men der er mulighed for yderlig annoncering på forside og i nyhedsbrev mod et mindre beløb.” Det eneste jeg skal bruge er dit logo på 200x60 samt en beskrivende tekst om hvad du tilbyder eller søger på ca. 300 anslag.Hvis du er med, og sender mig overstående, sender jeg en mail til dig inden siden bliver lagt ud, så du kan godkende din annonce.Håber det kunne have jeres interesse.Venligst Kenneth
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:55

Endnu et af den slags sites ... dem er er der altsaa rigeligt af ... de mangler alle sammen det samme... opgave_tagere_

Hvordan vil du faa dem til at bruge dit site? 

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 18:02

Jamen hej Mikkel

Det er jo ikke en der er negativ som dig jeg har brug for, det er dem der er positive, og vil give det en chance.

Men held og lykke med alle dine projekter. Desuden mangler jeg ikke noget, det var bare en venlig ment mulighed for dig/jer at være med.

Og tænk sig man brokker lidt over noget der er gratis. Nå men fortsat go aften til dig. Wink 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:09

Jeg er skam ikke negativ ... men det er helt sikkert at rygklapperne ikke finder svaghederne i dit koncept, det goer de kritiske spoergsmaal derimod. Jeg syntes du skulle tage og svare paa mit spoergsmaal :) 

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:29

Ja, der er vel 2 andre sider med freelance opgaver. Flexer og Findenfreelancer - nå ja, Projektopslag.

Jeg tror som markedet er i god vækst og der kan nok godt være plads til en mere. Men det gør ikke noget, at det fungere lidt anderledes end de andre steder...

Se f.eks. www.99designs.com

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 18:32

Hejsa..

Jeg ved ikke helt præcis hvilke andre i tænker på. Ved godt der findes flere, men hvilke sider mener I.

Peter du lyder ik helt afvisende, hvis det kunne væe noget, så send mig en mail på info@studieogelevjob.dk

Venligst Kenneth 

Fra København
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:52

Hej Kenneth,

Det lyder som en spændende idé, og dem kan man som bekendt ikke få for mange af. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med projektet.

Jeg sender dig en mail i morgen!

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 20:57

Hej Jonas

Det glæder mig at høre. Ser frem til at modtage din mail.
Tak til alle dem der allerede har sendt logo og tekst,  fortsæt endelig, jo fler vi er jo bedre.

De bedste hilsner

Kenneth 

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:47

Al-haq Enterprises- Sikkerhedsbeklædning til den Danske industri

Produktet: Arbejdshandsker og div. læderproduktion.

Netværksskaber:

Besidder et større netværk af "alt mulige" leverandører i Pakistan.

-Al-haq Enterprises vil gerne promovere sammen med dig

Mvh.

Waseem Ul Hassan

wh@al-haqent.com

www.al-haqent.com , www.rasaint.com, www.itbmcorp.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)