Feedback på nyt Web Design Agency
Tilmeldt 9. Jun 06
KChristensen
Skrevet
19-03-2008 kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej,
Jeg ønsker lidt feedback på vores nye side Link , gerne lidt feedback på content, fremstår det tydeligt nok hvad der er vi gør/kan hjælpe med?
Tak på forhånd
Svar
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Hej KChristensen.
Først og fremmest tillykke med den nye side.
Lidt konstruktiv kritik fra min side: 1. Der bør være en bedre sammenhæng mellem billeder og tekst. Gerne flere sigende billeder. 2. Teksten bør rettes, der er et par stavefejl og flere formuleringsfejl. 3. Highlights Company- delen kan med fordel placeres i højre side af sitet. 4. Logo og tekstoverskrifter glider meget sammen pga. ens farver, tekststørrelser osv. 5. "The beauty of simplicity" er jeres centrale budskab, men måske dominerer boksen med dette budskab for meget. Det går ud over sidens helhed. 6. I har generelt for meget tekst - det virker ikke så simpelt! Prøv evt. at skitsere jeres kompetenceområder via punktopstilling. Det var lige nogle hurtige observationer herfra. Jeg håber, det kan bruges til noget.
Svar
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Jeg ville nok også lige tage et kig på logoet - det er meget gnidret og det er jo ikke en god måde at sælge design på :)
Svar
Tilmeldt 21. Nov 06
david k
Skrevet
21-03-2008 kl. 04:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Der forklares ikke hverken visuelt eller i tekst hvorfor man bør vælge dit firma.
Det virker mere som en øvelse udi CSS end en præsentation af godt design.
mvh
Svar
Tilmeldt 21. Nov 06
david k
Skrevet
21-03-2008 kl. 05:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
"With our experienced team of designers and programmers there is
know for excellence in brand identity, website design and development,
can we guarantee that aplosweb can give your business an improved
sales, profitability and a competitive advantage." Hvordan kan du så skrive "teksten bør rettes" og andre rammende pointer?
Svar
Tilmeldt 9. Jun 06
KChristensen
Skrevet
21-03-2008 kl. 10:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg siger mange tak for de konstruktive comments, specielt tak til Lingu, kan se der er nogle ting der skal rettes lidt.
Svar