Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alt tekst mangler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg har skiftet min webshop fra joomla/redshop til woedpress/woocommerce, fordi redshop ikke længere bliver opdateret.
i den forbindelse er jeg ved at gennemgå siden for fejl og er stødt på en fejl hvor screaming frog siger at der mangler alt tag Dorrit-tele-call.jpg og på Henrik-tele-call.jpg fx på siden https://telecall.dk/mobiltelefoner-til-aeldre/
d
er er selvfølgelig alt tekst på billederne i fanen medier.
er der nogen som kan hjælpe mig med hvorfor der ikke bliver vist alt tekster sammen med billederne?

Vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det virker lidt underligt, at jeg skal ind i divi builder og indsætte alt teksten i html koden. Jeg havde en forventning om at divi selv hentede alt teksten fra medier, men det gør den åbenbart ikke altid. Jeg har brugt divi mange andre steder, hvor alt teksten fra billedet blev sat ind automatisk, så måske er det en fejl i en divi release.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)