Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

½ Pris på SMEG Retro køleskabe (4 forskellige)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fortsætter lige med at rydde op på lageret.

Denne gang er der tale om en SMEG FAB32VE3 Lime virkelig lækkert køleskab til vejl. 19.995

sælges her til 9,995, har været brugt i udstilling, men fejler intet.

eller SMEG FAB28 Cremefarvet til kun 7.995 kr. (1 års garanti)

eller

SMEG FAB30 Cremefarvet brugt til 7.995 kr. (3. mdrs. garanti)

eller

SMEG FAB28 i rød  kr. 7.995

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:33

faste priser eller kan man byde?

Jeg byder 5K for det grønne...

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 13:41

Man må gerne byde, men jeg går ikke rigtigt længere ned :) ..

Du byder på et nyt køleskab som har været brugt i udstilling, men som intet fejler - jeg synes ½ pris er meget fair :) ..

Den billigste jeg kan finde på nettet ligger til omkring 15.000 kr.  -> så min pris er vist meget god :) ..

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:47

Home Supply:

Man må gerne byde, men jeg går ikke rigtigt længere ned :) ..

Du byder på et nyt køleskab som har været brugt i udstilling, men som intet fejler - jeg synes ½ pris er meget fair :) ..

Den billigste jeg kan finde på nettet ligger til omkring 15.000 kr.  -> så min pris er vist meget god :) ..

Hej

halv pris er jo for meget hvis der ikke er nogen der køber det:-)

Jeg lader mit bud stå, hvis der ikke er andre der byder over og hvis du gerne vil af med kan du skrive til mig.

God påske

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 14:15

Heh :)

Du har ret Jesper, men vil nok hellere selv have det i mit køkken end at komme af med det til 5.000 kr. det ville da det største påskeæg til dato at sælge det til den pris :) ..

Men godt påske..

Mvh. Kristoffer

Fra Valby
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:46

Hej Kristoffer

Det køleskab er da alt for lækkert i limegrøn.

Hvis det kun har været  brugt til udstilling hvad er garantien så på det :) og hvor skulle man evt hente det eller er der mulighed for at få det sendt med fragt til djævleøen ?

Mvh Joan 

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 17:14

Hej Joan,

Ja det er et lækkert køleskab og sælges også til langt under min indkøbspris. Du får 1 års garanti på udstillingsmodellen. Den skal afhentes i herning eller vil blive sendt med danske fragtmænd til deres takster -jeg vil tro det kommer til at koste ca. 600-700 Kr.

Mvh. Kristoffer

Fra Valby
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:33

Hej Kristoffer

Det ville så nok blive fragtmændene står lige og skal indrette en helt ny lejlighed så tjekker lige op på om et lime grønt køleskab er for vildt eller om det skal være børstet stål men umiddelbart er jeg ret interesseret :)

Mvh joan 

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 19:16

Hej Joan,

Du skal være så velkommen. Du kan kontakte mig på mail hvis det bliver interessant  mail@kpa-company.dk

Skulle du bestemme dig for et alu/stål køleskab så kontakt os ligeledes, da vi har flere af de gode mærker til særdeles fordelagtige priser... vi forhandler nemlig demomodeller og lignende, som kan sælges til langt under markedsprisen - så kontakt os :)

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:19

hej er det røde stadig til salg og hvor i landet står det??

hilsen Maria, marimarolle@hotmail.com

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)