Nej, det er ikke vred, hvad skulle jeg være vred over?
- Det at 2 af mine kollegaer har brugt en ulovlig maskine og skåret et godt stykke i sin finger eller det at jeg er sagt op?
Jeg er slet ikke vred, jeg har som sagt flere gange sagt til ham som er den øverste chef at jeg ikke synes det var den rigtige måde tingene blev kørt på, selvfølgelig er det ikke rigtigt af mig at blande mig - Men han vil ikke forstå tingene og loven som den er. - I caféen er der 2 "voksne" / chefer.. og den ene er på min side, og hun har sagt det tit, hun har opgivet (Hun har arbejdet der i 5 år, og fordi han er begyndt at snyde med tilæg og lign. siger hun op
pr. 1/4-06)
Faktum er at billederne er taget efter 1½ time cirka, hvilket var derfor jeg tog dem - Kan da godt se nu du siger det at jeg burde have datestamp og taget flere med mellemrum. Faktum er også at det der sker alt for tit, og at vi (da vi har fået den gladeste smiley) har været heldige med hvornår ham fra lednedsmiddelstyrelsen kom.
Hvad er det så jeg vil nå hen med det her?
- Ja, det er vel at han skal forstå loven er til for alle, og da min tid ikke var kanonstor før, har jeg først gjort noget nu. Det er ikke noget med vrede, bare det at jeg og den ene chef gerne vil have de andre får det godt, selvom vi ikke arbejder der mere. Hvis vi går tilbage til bog modellen over hvilke ledelsesformer den nuværende chef bruger, ser han folk som X-mennesker, altså dovne og ikke arbejdsomme. Han er virkelig det man vil kalde autoritær, hvilket på nogle punkter er godt - Men ja.. Du må jo selv vælge hvad du tror på :)