Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-wire eller Paypal?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger E-wire til min SMS-side og uanset hvad Hr. Thorbog siger, så er e-wire altså ok til det. Dog er der en grænse på betalingerne, men til en start fungere de fint.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 22:53

Jeg ville klart vælge dankort osv. løsninger til nationale betalinger, men er enig i at det kan hurtigt løbe op (specielt hvis man også skal stille sikkerhed) og der er Paypal jo billige at komme igang med.

Du skal dog være klar over at Paypal har en del dårlige historier liggende ude på nettet om tilbageførsel af pengene til køber. Hvis køber er utilfreds (eller en fupmager) så kontakter han Paypal og siger at han ikke har fået sit produkt og så fryser de ens konto. Det er dog værst for folk der ikke sælger fysiske produkter, for med en pakke der er afsendt kan man vise Paypal at produktet er afsendt. Der er naturligvis også forskel på den risiko man løber ud fra hvor store beløb kunderne køber for.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:16

Niels Henriksen - Netopcom:

Jeg bruger E-wire til min SMS-side og uanset hvad Hr. Thorbog siger, så er e-wire altså ok til det. Dog er der en grænse på betalingerne, men til en start fungere de fint.

Og du er sikker på at ud ikke går glip af 20-30 % af din omsætning i forhold til en "rigtig" Dankort-løsning?

Det er ikke et spørgsmål om det virker, men hvor godt det virker. Jeg kan også fuldføre et racerløb med en udtjent Lada, men jeg vinder sgu ingen præmier...

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:02

Som privat forbruger og virksomhed køber jeg aldrig noget fra websites der ikke tilbyer rigtig credit card betaling. Med bankoverførsel har jeg som køber ingen sikkerhed og den risiko gider jeg ganske enkelt ikke at løbe - der er jo stort set altid nogle andre man kan købe det samme eller noget lignende af.

Det virker også meget uprofessionelt på mig, hvis en webforretning ikke synes de har råd til PBS.... Hvis du ikke har råd til at bruge de få tusinde på en PBS-løsning, så må det i mine øjne være en MEGET lille og MEGET skrøbelig forretning du driver, og den har jeg ikke lyst til at handle med. Det er i hvert fald den oplevelse jeg får.

Og jeg er langt fra den eneste. Jeg er enig med Martin I hat det sikkert er mindst 20-30% der tænker sådan - og de salg går du så glip af. Så der skal ikke meget omsætning til før en PBS-løsning giver overskud.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:11

Mine erfaringer med PayPal er, at det er de færreste der bare kan finde frem til den side hvor de kan betale med kreditkort. Lige så snart de ser den side hvor PayPal bed om brugernavn og adgangskode, ja så 'skider krikken'.

De ser simpelthen ikke det link, som fortæller dem at HER kan de altså betale med kort, selv om de ikke har en PayPal konto. Det mistede vi en del salg på.

Derfor - invester i en ordentlig betalingsløsning. Det er vejen frem.

mvh
Glenn

http://www.coiffure-bettina.dk/catalog

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:28

Det er ikke et spørgsmål om at man helt klart sælger mest hvis man nhar dankortsbetaling..
Men om hvordan man holder starts udgifterne nede når det er noget man har på hobbyplan.

Spørgsmålet var om det skulle være Ewire eller Paypal, og det viser sig at Paypal er det bedste..

Når der så har været en smule gang i transaktionerne, må der investeres i en aftale med PBS..

Man rissiker jo også atsmide penge efter noget som egentligt burde have forblevet en hobby aktivitet..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:45

> Man rissiker jo også atsmide penge efter noget som egentligt burde have forblevet en hobby aktivitet..

Måske, men man risikere i endnu højere grad, at det aldrig bliver andet end en hobbyvirksomhed, hvis man ikke tager det alvorligt. At drive virksomhed handler i høj grad om at turde løbe nogle kalkulerede risici. Hvis man ikke engang tør tage den meget lille risiko, alt andet lige, som en PBS-aftale indebærer, så er jeg enig med Martin i, at man nok bare skal fortsætte som lønmodtager :)

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:40

Jeg ved ikke hvor mange rotter man kan sælge på en måned, og hvad det koster at gøre dem salgsklare. Men når man kan få en betalingsløsning for 400 kr i oprettelse og 100 kr. om måneden, så tror jeg også at jeg ret hurtigt vil forvente at en seriøs forhandler tilbyder Dankort, og hvis du med domænet LUX-rotter.dk siger at det er luksus-rotter, så skal du have Dankortbetaling. Andet en i min optik modstridende signaler... og så må du meget gerne tilbyde ewire og paypal som ekstra.

Jeg vil nok selv vælge at betale via paypal, da der altid er penge på den konto og jeg kan blive siddende på min flade når der skal betales, fordi jeg kan huske login, og fordi mit Dankort er nogle meter væk. I øvrigt er der også Moneybrookers som jeg bruger langt mere end Paypal.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:01

Hej Profit..
Hvilken løsning tænkte du på, til de priser?

Så vidt jeg husker, sidste gang jeg undersøgte PBS, kostede det noget mere... men det kan godt være at det er mig der husker forkert..  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:35

Nej.. jeg er ikke sikker på om jeg går glip af noget af omsætningen hvilket jeg nok gør. Men nu har siden kun være på hobby basis endnu, men nu er kundegrundlaget for at få en PBS løsning.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)