Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-wire eller Paypal?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Firben:
Hvilken løsning tænkte du på, til de priser?

epay.dk

Jeg lover ikke, at der er nogle ekstra omkostninger som jeg ikke har set man skal have 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:23

Hej Profit..
Det kræver stadig en indløsnings aftale med PBS.. og dermed et CVR nummer..
Det er jo derfor at Paypal er noget nemmere... ingen CVR krav, ingen opretelse, ingen årlig omkostninger.. kun en % af hvad man sælger..

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:32

Firben:

Hvis i sider inde med andre kreative løsninger må i endeligt sige til.. Grunden til at jeg syntes Paypal var atraktivt, er at man kan bruge sit kreditkort (næsten alt andet end Dankort) til at betale, og når nu det fleste har endten et vida dankort, visa electron eller mastercard, burde det være en god løsning.

Jeg har nu i et godt stykke tid benyttet mig af PayPal, og det har fungeret upåklageligt! Problemmet ligger ikke hos PayPal, næ, det ligger hos Hr. og Fru. Danmark. Du skal regne at det ikke er så lang tid siden at Danskerne begyndte at nethandle med "Dankort" , derfor er det noget eksotisk at skulle benytte noget der står på engelsk. Dem der typisk bruger paypal er faktisk folk med et vist IT / netkendskab samt helt unge

Jeg er selv igang med gå fra PayPal til en PBS løsning, det er en naturlig udvikling. Til dig vil jeg bare sige, skid på at du bliver kaldt en amatør, brug paypal, især nu hvor du kender fordele og begrænsninger :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:38

Henrik Nielsen:

Firben:

Hvis i sider inde med andre kreative løsninger må i endeligt sige til.. Grunden til at jeg syntes Paypal var atraktivt, er at man kan bruge sit kreditkort (næsten alt andet end Dankort) til at betale, og når nu det fleste har endten et vida dankort, visa electron eller mastercard, burde det være en god løsning.

Jeg har nu i et godt stykke tid benyttet mig af PayPal, og det har fungeret upåklageligt! Problemmet ligger ikke hos PayPal, næ, det ligger hos Hr. og Fru. Danmark. Du skal regne at det ikke er så lang tid siden at Danskerne begyndte at nethandle med "Dankort" , derfor er det noget eksotisk at skulle benytte noget der står på engelsk. Dem der typisk bruger paypal er faktisk folk med et vist IT / netkendskab samt helt unge

Jeg er selv igang med gå fra PayPal til en PBS løsning, det er en naturlig udvikling. Til dig vil jeg bare sige, skid på at du bliver kaldt en amatør, brug paypal, især nu hvor du kender fordele og begrænsninger :-)

Ja det er en rigtig god ide. Skriv på din virksomheds gravsten: "Mine kunder var for dumme til at betale hos mig".

Dbh Martin
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:05

Martin Thorborg:
Ja det er en rigtig god ide. Skriv på din virksomheds gravsten: "Mine kunder var for dumme til at betale hos mig".

Hvad har det med min virksomhed at gøre?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:27

Henrik Nielsen:

Martin Thorborg:

At hvis kunden ikke kan finde ud af at betale tjener du intet :D

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:45

Henrik Nielsen:

Martin Thorborg:

Du skriver " Problemmet ligger ikke hos PayPal, næ, det ligger hos Hr. og Fru. Danmark.".

Det er muligt at jeg ikke forstår dig, men jeg forstår det som du syntes at det er kunderne der har problemet..

Dbh Martin
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:59

Martin Thorborg:
Du skriver " Problemmet ligger ikke hos PayPal, næ, det ligger hos Hr. og Fru. Danmark.".

Det er muligt at jeg ikke forstår dig, men jeg forstår det som du syntes at det er kunderne der har problemet..

Okay.. så er jeg med.

Jeg burde have udtrykt det anderledes, det jeg mente var at gennemsnitsdanskerne ikke forstår Paypal, men at jeg kan se at de helt unge derimod er ganske trygge ved at bruge paypal. Det er da soleklart at det er mit problem, hvis kunderne ikke kan hitte ud af det. Hvad du ikke bemærkede var at jeg i mit forrige indlæg rent faktisk skriver at jeg selv netop er igang med at skifte fra paypal til en mere pro. løsning!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36

Jo det så jeg godt, men jeg kunne bare ikke tolke det anderledes end at det var folks eget problem.
Som jeg også skriver i et tidligere indlæg, så bruger SPAMfighter Paypal med stor succes og jeg syntes det er et super cool koncept. Det kan bare på ingen måde stå alene i en dansk webshop desværre.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

Selv en gammel kone som mig kan finde ud af at handle med paypal Wink

Jeg går og venter på en dankort-løsning til min shop - udbyderne er sq længe om at få det i sving (lovet i december).

I mellemtiden har jeg tilbudt paypal og for den sags skyld også ewire, men er selv meget glad for paypal i købssituationer.

Dog tror jeg at mange helst vil gribe til dankortet - og er hurtigere til handlerne med det i hånden. 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)