Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-wire eller Paypal?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken ville du foretrække?

Hvis du skulle vælge et alternativ til betaling med kreditkort, hvad ville du vælge? 

• Totalt antal stemmer: 29
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:47

Hvis jeg skulle tage stilling ville jeg vælge Ewire - Det virker efter min mening ligetil.

Ville iøvrigt aldrig vælge et alternativ til betalingskort, da det er klart den mest optimale løsning.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:57

Begge muligheder er lige uegnede og kun for amatører..
Vælg en rigtig løsning eller bliv lønmodtager.

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 09:27

Er godt klar over at kreditkortbetaling er det mest optimale, men nu var det et spørgsmål om alternativer..
Og takker for optimismen Martin, men det var nu også kun for et projekt ved siden af det der fylder mest lige for tiden.. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:56

Langt de fleste iværksættere må jo starte som amatører på et vist punkt, så bliv for guds skyld ikke lønmodtager!!

Kender ikke meget til ewire, men syntes paypal indeholder gode muligheder for at bliver integreret og derved kan man faktisk skabe en god betalingsform for de mindre foretagner.  Men som du måske kan fornemme er en betalingsgateway meget mere optimalt, da den kan blive integreret bedre - men det er selvfølgelig et spørgsmål om krav, budget og mål.

// Jesper Skov

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:40

Det jeg forsøger at sige til dig er, at du spilder din tid hvis du bruger et af de to produkter, så brug den hellere på det andet du roder med.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:48

Heh ... Kort og Kontant ... men jeg er nu enig med Martin, jeg har ogsaa kun haft problemer med Paypal, men der er sku folk der bruger det skidt. Vi har vaeret paa udkig efter en speciel koeler fra "Daytona" som vi helst ville koebe hjem fra England ... vi havde valget mellem en Swift-bankoverfoersel, sende kreditoplysninger i en mail og paypal ... det er skraemmende :/ 

Men til traadstarter: fortael lidt om dit projekt og problemstillingen med Ewire og Paypal, det kan vaere at vi har nogle alternative ideer der kan hjaelpe dig igang :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:36

I de sammenhænge jeg har brugt visa-betaling over paypal har det da gået helt smertefrit og uden problemer, trods jeg ikke engang har en paypal-konto :-)

// Jesper Skov

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:12

Jeg har intet imod paypal, de er dog dyre. I SPAMfighter modtager vi masser af Paypal betalinger fra udlandet og det er fint. Men hvis vi snakker Paypal i stedet for Dankort, Mastercard m.m. så må jeg klart fraråde det. Det fungerer fint, men konverteringerne bliver rigtig dårlige.
Så mit råd er at gøre det rigtigt eller lade helt være.

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Skrevet kl. 21:17

Jeg har allerede gang i ét firma sammen med en partner, ved siden af at jeg er "lønmodtager"..
Nu har min kæreste og mig fundet på at avle på Rottter, i og med at vi har fundet ud af at det er sjovt, og når vi nu aligevel holder dem som kæledyr, kunne vi lave en online shop der solgte tilbehø, fodder osv osv..

Vi har lavet en hjemmeside, der er ret amatør agtig, men langt over standarten inden for området (www.LUX-rotter.dk)

Nu sider jeg og roder lidt med en osCommerce løsning til at lave shoppen. Vi har ikke lyst til at satse så mange penge på et abonement til PBS, når det nu er på et eksperimenterende fase. Bankoverførrelse er nok det der er mest brugt inden for rotteavl og rottehandel, men jeg syntes at Paypal kunne give et lidt mere prof alternativ til det. Jeg var dog lidt i tvivl om folk bruger E-wire, og i og med at det også koster en lille sjat at oprette, ville jeg lige checke om det var det vært..

Indtil videre ser det ud til at Paypal og Bankoverførrelse må være tilstrækelige til at starte med og lige så snart det køre en lille smule, må kreditkorts løsningen komme :-D

Hvis i sider inde med andre kreative løsninger må i endeligt sige til.. Grunden til at jeg syntes Paypal var atraktivt, er at man kan bruge sit kreditkort (næsten alt andet end Dankort) til at betale, og når nu det fleste har endten et vida dankort, visa electron eller mastercard, burde det være en god løsning.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)