Jeg har allerede gang i ét firma sammen med en partner, ved siden af at jeg er "lønmodtager"..
Nu har min kæreste og mig fundet på at avle på Rottter, i og med at vi har fundet ud af at det er sjovt, og når vi nu aligevel holder dem som kæledyr, kunne vi lave en online shop der solgte tilbehø, fodder osv osv..
Vi har lavet en hjemmeside, der er ret amatør agtig, men langt over standarten inden for området (www.LUX-rotter.dk)
Nu sider jeg og roder lidt med en osCommerce løsning til at lave shoppen. Vi har ikke lyst til at satse så mange penge på et abonement til PBS, når det nu er på et eksperimenterende fase. Bankoverførrelse er nok det der er mest brugt inden for rotteavl og rottehandel, men jeg syntes at Paypal kunne give et lidt mere prof alternativ til det. Jeg var dog lidt i tvivl om folk bruger E-wire, og i og med at det også koster en lille sjat at oprette, ville jeg lige checke om det var det vært..
Indtil videre ser det ud til at Paypal og Bankoverførrelse må være tilstrækelige til at starte med og lige så snart det køre en lille smule, må kreditkorts løsningen komme :-D
Hvis i sider inde med andre kreative løsninger må i endeligt sige til.. Grunden til at jeg syntes Paypal var atraktivt, er at man kan bruge sit kreditkort (næsten alt andet end Dankort) til at betale, og når nu det fleste har endten et vida dankort, visa electron eller mastercard, burde det være en god løsning.