Hej.
Jeg har en server hos www.plushost.dk den har virket upåklageligt i 4 mdr nu, og de virker også rimeligt flinke. De har nogen meget billige løsninger som dog er lidt svære at finde på siden.
Da jeg kiggede efter leverandør i sin tid, opdage jeg at trafik priser i danmark umidelbart var ret dyre i forhold til udlandet.
Der er også, www.jay.net det tror jeg er blevet en slags standard leverandøren i danmark for store "seriøse" firmaer, de er dyrere i forhold til plushost, men da de har en del flere års erfaring og langt flere kunder, kan man måske også forvente mindre sansynlighed for udfald.
Jeg føler mig sikker på at man sikkert kan forhandle om trafik prisen hvis man har et stor behov, de fleste steder.
Der er en her på amino som har en besættelse omkring at kritisere plushos men hvis man læser det nærmere igennem det han skriver vil man opdage at han har købt et næsten gratis produkt tænkt til private for efterfølgende at ringe til deres medarbejdere privat om natten for at klage.
Med venlig hilsen.
Anders Both.
Min side med chat software løsning : www.basechat.com (hosted på en plushost server :) )