Jeg vil gerne åbne en slikbutik i udlandet, hvor der ikke findes de kendte slikbutikker med det bland selv slik vi kender fra DK af. Dog er levestandarden rimelig lav her og priserne er meget lave forhold til DK. Så jeg vil høre, om jeg kan finde nogen levenandør i måske Tyrkiet, EU, eller lignende, der har billige priser, hvor det kan betale sig at importere fra? |
Lalalalala:Hej.
Jeg vil gerne åbne en slikbutik i udlandet, hvor der ikke findes de kendte slikbutikker med det bland selv slik vi kender fra DK af. Dog er levestandarden rimelig lav her og priserne er meget lave forhold til DK. Så jeg vil høre, om jeg kan finde nogen levenandør i måske Tyrkiet, EU, eller lignende, der har billige priser, hvor det kan betale sig at importere fra?
Jeg går ud fra, at du har spurgt dig selv indgående, hvad årsagen til at DU fra Danmark af skulle kunne åbne slikbutik i et lavere levestandard land - købe ind til den, og drive den, med overholdelse af DET lands regler.
Det lyder som noget der kræver man har noget nær total overblik over det internationale slikmarked og præferencer, hvis ikke det skal gå galt
vh John Hannover