Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17-årig svensk pige millionær på sin blog

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL

Touché

http://brokop.com/

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:50

Jesper Jørgensen:

Niklas Stephenson:

Det undre mig stadig at hun kan tjene så meget på en side der er så ring! Deeplink er jo helt umuligt og alt det ajax er til at få flip af!  Men ja godt arbejde hun har lavet! Super flot!

Hej Nicklas

Så er der en oplagt chance for dig for at lære noget. Kunne det være at indhold er vigtigere end teknologi?

/Jesper

Hej Jesper

Jamen det ved jeg skam udemærket godt, men for mig er hendes side så dårlig at jeg simpelthen ikke lyster at læse hendes indhold selvom det faktisk er et emne der interassere mig. (jeg vil i sidste ende om mange år gerne udanne mig til modefotograf). 

For mig er der så mange forstyrene elementer og dårlig struktur at jeg simpelthen blev foviret af at browse rundt på siden, og det er selvom jeg selv er webudvikler og færdes mange timer om dagen på internettet.

Så jo, jeg ved at indhold er vigtigere, men brugervenlighed er også MEGET vigtigt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:57

> men brugervenlighed er også MEGET vigtigt.

Og hvor mange penge er det så lige DU tjener på dit website?

Hold da mund hvor er jeg træt af folk der ved så skide meget om hvad et godt website er, men som bare aldrig forstår at tjene en skid på det

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:16

Mikkel deMib Svendsen:

> men brugervenlighed er også MEGET vigtigt.

Og hvor mange penge er det så lige DU tjener på dit website?

Hold da mund hvor er jeg træt af folk der ved så skide meget om hvad et godt website er, men som bare aldrig forstår at tjene en skid på det

Hva mikkel har du fået det forkerte ben ud af sengen her til aften?

Jeg lever ikke af at tjene penge på min blog, og har aldrig påstået det. 

Jeg påpeger bare at jeg udfra mit syn syntes hendes hjemmeside er forvirende og ikke særlig brugervenlig, men tager da også hatten af for at hun tjener kassen på den og det er jo super flot. Og må da også sige at jeg er misundelig over at hun kan leve af at blogge, og så endag tjene rigtig godt på det. Syntes bare det er ærgeligt at de sidste ting der kunne laves på hendes hjemmeside så halter lidt (efter min mening)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Hva mikkel har du fået det forkerte ben ud af sengen her til aften?

Næhh, men jeg er som sagt rigtig træt af bedrevidende folk, der som dig mener at et website ikke er godt nok, på trods af at det faktisk er bedre, og indtjener mange flere penge, end alt det skidt andre selv laver. Pointen er, at din og mange andres fokus ligger det helt forkerte sted, og derfor tjener I ingen penge på jeres websites. Du skulle hellere lære af hende, i stedet for dine popsmarte bemærkninger om det

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:31

Mikkel deMib Svendsen:

> Hva mikkel har du fået det forkerte ben ud af sengen her til aften?

Næhh, men jeg er som sagt rigtig træt af bedrevidende folk, der som dig mener at et website ikke er godt nok, på trods af at det faktisk er bedre, og indtjener mange flere penge, end alt det skidt andre selv laver. Pointen er, at din og mange andres fokus ligger det helt forkerte sted, og derfor tjener I ingen penge på jeres websites. Du skulle hellere lære af hende, i stedet for dine popsmarte bemærkninger om det

Du forstår tydeligt ikke min facination af hendes arbejde, jeg siger på ingen måde at jeg kan gøre det bedre end hende eller noget, sige bare at der er nogle ting jeg ville lave anderledes.

Og du har på ingen måde intet grundlag for at kommentere min forretning da du intet kender til den. Min virksomhed går ikke ud på at tjene penge på min hjemmeside, derfor tjener jeg heller ikke penge på den.

Jeg ønsker ikke at forsætte denne omgang muderkast da der er ingen af os der får noget ud af det.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 19:32

deMib: Du er jo eksperten. Så hvad kan vi lære af vores svenske heltinde? Hvad er det som har skabt hendes succes (udover hendes udseende, som jeg ikke kan matche og ikke kan lære af). 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:57

Ærligt talt: Hatten af for Blondinen!

Hun har jo tydeligt fattet hvad det hele drejer sig om. Bare det, at hun allerede ved oprettelsen af bloggens navn havde øje for at det nok var smart at have blond som en del af navnet, siger en del.

Hun arbejder i øvrigt også på et advokat firma. Mon ikke hendes IQ ligger en pæn slat højere end de flestes herinde? Og nu tænker jeg ikke bare matematik, men i særdeleshed også på at hun fanger trends før andre - og det kræver satame sin kvinde/mand!

Skide godt gået!

Fra en, der af godt hjerte hader janteloven og elsker at se ting, som disse ske!

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 19:57

Det er da bare super cool:-) Håber at hun kan holde begge ben på jorden og fokus!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:25

Profit:

deMib: Du er jo eksperten. Så hvad kan vi lære af vores svenske heltinde? Hvad er det som har skabt hendes succes (udover hendes udseende, som jeg ikke kan matche og ikke kan lære af). 

NU er jeg jo ikke eksperten, men mon ikke hun skriver lige til hjertet af sin målgruppe og gør det konsistent dag efter dag?

/Jesper

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)