Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17-årig svensk pige millionær på sin blog

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt udseende (på hende), skriver lige til målgruppen, fornyr sig, tør bryde grænser, godt udseende (igen) og så er hun også lidt "first mover".

Det er da bare SÅ fedt, og endnu federe, at det er en pige, som der er for få af i den del af nettet.

Til hele historien er der vist kun at sige: Read, listen and learn!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:24

Du glemte det vigtigste: Hun ser godt ud Stick out tongue

Hvis der en pige her, på ca. 17 år (du må gerne hedde Bella), så er jeg frisk på et samarbejde. Jeg laver en blog (F.eks. blondebella.dk), og så skriver du bare løs om mode, trends og andre spændende ting som henvender sig til de unge? Big Smile

Så deler vi 50/50....

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:57

Lars Bachmann:

Du glemte det vigtigste: Hun ser godt ud Stick out tongue

Hvis der en pige her, på ca. 17 år (du må gerne hedde Bella), så er jeg frisk på et samarbejde. Jeg laver en blog (F.eks. blondebella.dk), og så skriver du bare løs om mode, trends og andre spændende ting som henvender sig til de unge? Big Smile

Så deler vi 50/50....

Hvad hvis man er ca. 39 år og villig til at skifte hårfarve? (forventer naturligvis, at udgifter frisørregningen dækes af firmaet)

skou

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:28

Lars Bachmann:

Så deler vi 50/50....

Hvad vis nu jeg er dum som en blondine, kan det ikke gøre det? Stick out tongue

Undskyld, vi er vist kommet OT 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 13:42

Hvis jeg nu skulle komme med min ydmyge mening om hele den sag, så handler der mere om vores behov for reality shows! Er deltagerne i Paradise Hotel inteligente? Hva med Robinson, og de tusindvis af andre reality programmer! Det handler som jeg ser det om underholdning.... vores blonde veninde behøver ikke være specielt intelligent, måske er hun bare dum nok til at følge hendes næse! (undskyld udtrykket... tror absolut ikke hun er dum ;)) Mange af os herinde er så "Intelligente" at vi tænker på hvor meget der kan gå galt, så det er bedre at lade være, og så bare komme med vores kloge kommentarer på hvad de andre laver derude! Men ikke desto mindre, så har det jo nok kostet "Bella" 350 kroner på et domæne, et gratis wordpress cms, også en masse timers skrivning.. og jeg tror det er der mange knækker halsen... hvis I ikke interesserer jer for shopping og at drikke kaffe med kæresten, så bliver det også svært at sætte sig ned og skrive om hver dag! Men hvad så med at skrive om akvariet, bilen, eller firmaet....hva der nu end kunne interessere jer, og få jer foran computeren hver dag! (og så kan man jo få wordpress til at poste posts i fremtiden, hvis I vil holde ferie! ;)

my 2 cents! Probs til Bella! 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)