Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shipmondo - alternativ

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 27
Fra  JenTronic Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle

Jeg bruger Shipmondo i min webshop, som så mange andre webshops også gør det det - og det fungerer rigtig fint. Labels drøner ud på printeren, og der er ikke noget at sætte en finger på. Alt er fryd og gammen.

Men .. jeg kunne måske efterhånden godt tro at de mangler lidt sund konkurrence, for priserne synes at blive en smule stramme. Eksempelvis kan man manuelt klikke sig til en 1Kg DAO label på DBA - og spare en rund femmer i forhold til Shipmondo. Jeg ved godt at det er en fræk sammenligning - men en femmer - er en femmer.

Jeg hart så forsøgt at google mig til et reelt alternativ til Shipmondo, men uden held - så jeg ville lige høre panelet, om der er nogen der anvender en eller anden hemmelig Shipmondo-lignende model?

/Stickybit

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have implementeret det i din webshop - så koster det selvfølgelig mere, end hvis du køber "manuelt" enkeltvis. 

Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 27
Fra  JenTronic Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Vil du have implementeret det i din webshop - så koster det selvfølgelig mere, end hvis du køber "manuelt" enkeltvis. 



Klart. Det koster lige præcis DKR 0,48 pr. label (plus et oprettelses gebyr). Det er prisen hvis man anvender Shipmondo med egen fragtaftale.

Lad os vende tilbage til det oprindelige spørgsmål: Er der nogen der anvender en eller anden hemmelig Shipmondo-lignende model?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)