Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil udvikle et lille analytics tool til webshops - hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en idé til et lille værktøjer der skal hjælpe webshops med at forstå effekten af forskellige elementer på deres side.

Så hvis du fx gerne vil vide, hvilken effekt har det at indsætte anmeldelser på en bestemt side - så kan værktøjet måle hvor mange brugere der interagerer med elementet så man får svar på:

- Af dem der besøgte siden, hvor mange klikkede på elementet

- Af dem der klikkede på elementet hvor mange konverterede (whatever konverteringsmål) og hvor mange gjorde ikke.

Jo, man kan godt finde den slags data i Google Analytics eller sætte det op som en split-test, men det er langt mere besværligt (og koster mere, hvis det er split-test, nu hvor Google Optimize lukker ned).

MEN - jeg kan ikke bygge det selv, jeg har bare konceptet. Hvem kan bygge den slags?

Vil du være med? Eller findes der et godt sted at finde folk til det?

Man kunne fx lave det som et Shopify plugin og sælge det i deres community.

Lad mig høre jeres forslag...

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey har du prøvet Chat-GPT/GPT-4, nu er jeg på ingen måde overhovedet afflieret med OpenAI, men en af disse AI's burde kunne udvikle det til dig hvis du formulerer dit prompt rigtigt. Edit jeg ville nok prøve at få det udviklet I PHP hvis jeg var dig!

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Mar 22
Indlæg ialt: 13
Fra  Fastgames.dk I/S Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fin ide! Jeg elsker når tekniske og kompliceret ting, samtidig bliver brugervenlige.
Jeg tænker at mange ville få glæde, af en let og forståelig måde, at arbejde med SEO og Data.
Hvis man kunne simplificerer brugen, af forskellige salgsfremmende metoder. Så tænker jeg at mange, mindre webshops, ville kunne få gang i deres forretninger.
Især hvis man som bruger, samtidig fik en forståelse, for hvorfor og hvordan den her knap, påvirker min webshop.

Jeg er desværre kun programmør til husbehov, og kan derfor ikke bidrage.
Men jeg tænker at der findes et hav af programmører, som kan hyres freelance. Hvis man vel og mærket har en pengepung, der kan holde til den slagsSmile

Lurks in the dark:

jeg ville nok prøve at få det udviklet I PHP hvis jeg var dig!

Det tænker jeg umiddelbart ikke, er den vej man skal gå.
Men kontakt en freelance udvikler, og lad ham/hende komme med sine tanker.
Det kan måske give dig, en god ide om hvad det kræver, at lave sådan et projektBig Smile

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark Der bliver jævnligt spyttet AI løsninger ud der kan bygge selv hele websider for dig. Selvom det lyder nemt, så kræver det trods alt programmeringsviden at kunne tilrette det, så det bliver helt rigtigt og løbende forsvarligt.

   

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt nogle timer på Upwork og fået bygget noget der er 75% den rigtige vej. Men jeg er løbet lidt tør for ressourcer på det - så leder lidt efter nogen der investere tid og lidt penge i det sammen med mig.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne måske være en ide at skrive hvor langt du ca er og hvor mange penge du regner med at der mangler sådan ca 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)