Hej Alle :) -Andet jeg skal være opmærksom på? På forhånd mange gange tak og rigtigt god dag! :) |
Håber du er klar over at du driver din webshop ulovligt. Du skal være myndig dvs. 18 år. før du må drive en virksomhed.
Hej Alle :) -Andet jeg skal være opmærksom på? På forhånd mange gange tak og rigtigt god dag! :) |
Håber du er klar over at du driver din webshop ulovligt. Du skal være myndig dvs. 18 år. før du må drive en virksomhed. |
Ja som det er Rigtigt, dog kan man søge om undtagelse :) men tak mvh Casper |
Hej Casper Der er hvis en del du har missforståde. Jeg vil anbefale du lukker det ned og sætter dig ind i regler og måske få dig et cvrnummer, om det er med din forælder eller om du venter til du kan få lov.. men dette her er alt for dumt.. kan kun give dig en masse problemmer.. |
Når du ulovligt er statet inden du var 18 uden dispensation, for du klart nej Helt galt det du er ude i vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Kan godt høre jeg måske har dummet mig her, altid noget jeg fandt ud af det nu. Men det er vel ikke ulovligt at drive en webshop som u18? det er bare ulovligt at have et firma, er det forkert forstået? Mvh |
Kan godt høre jeg måske har dummet mig her, altid noget jeg fandt ud af det nu. Men det er vel ikke ulovligt at drive en webshop som u18? det er bare ulovligt at have et firma, er det forkert forstået? Mvh |
|
For at drive et webshop udgiver du dig for at være erhavesdriven og det må du ikke som en person der ikke er fyldt 18 år så nej det er ikke lovligt at drive en webshop.. |