Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krænkelse af copyright, kan jeg gøre noget?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi oplever at en mindre webshop er begyndt at kopiere vores opsætninger af billeder og tekster som vi benytter når vi slår op på Facebook

Vi er i tvivl om vi kan gøre noget, da vedkommende ændrer på nogle små ting. Hvis vi f.eks. har et produkt med et konfirmationsdesign med en silhouette af en pige, en kirke, tekst og nogle hjerter... Så sætter de det op på samme måde, bruger f.eks. den samme silhouette af pigen, vælger en anden kirke, men tæt op af vores, benytter den samme tekst, men ændre skrifttypen og placere det samme antal hjerter.

Samtidig er de så begyndt at tage linjer fra vores Facebook opslag, hvor de skriver de samme ord med store bogstaver, benytter sig af de samme ikoner og selvom de ikke tager hele teksten, så tager de en linje ud af teksten og nogle steder mere..

Der er ingen tvivl om at de er blevet en irritation og de går os ekstra på, derfor er vi også i tvivl om vi skal lade det være eller om vi reelt kan gøre noget ved det.

De er ikke store nu, men på sigt kan de jo fortsætte med at tage alle vores opsætninger og blive et problem.

Men er det overhovedet nok til at vi kan gøre noget? Det er en blanding af at vi kan godt se at de foretager nogle små ændringer, og at vi kan blive helt i tvivl om det er noget vi selv har slået op, når vi ser deres opslag.

På forhånd tak til jer, der vil bruge jeres tid og give et svar og dele jeres erfaring

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Enig med Amado - tag screenshots og send til Morten hos www.not-allowed.dk og bed om en pris for at tage sig af det  - hils morten fra mig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)