Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør/grossist af saltvandsdråber til næse (Baby)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt lige denne info:

Når du laver saltopløsning, hvorfor er salt-vand-forholdet så vigtigt?

Når du blander 1 pakke Nasaline salt med 250 ml varmt vand skabes en fysiologisk saltopløsning. Denne opløsning er nu isotonisk - 0,9% salt indhold - som er det samme saltindhold, som natuligt findes i kroppen. Brug af en isotonisk saltopløsning er vigtig af flere grunde:

  1. For ikke at forstyrrer den naturlige produktion af salt i kroppen.
  2. En isotonisk saltopløsning forhindrer en stikkende fornemmelse, når skylles næsehulen. Hvis for lidt (hypotonisk) salt eller for meget (hypertonisk) salt anvendes, kan en let stikkende fornemmelse opleves, når næsehulen skylles.
  3. Mucous membraner har en tendens til at absorbere vand fra saltopløsningen, når det indeholder mindre end 0,9% salt. Derfor kan du opleve hævelse af slimhinderne. Omvendt, ved hjælp af en lidt mere salt (som nogle gange er anbefalet af læger) er der en tendens til at slimhinderne skrumper lidt (midlertidigt). Dette forbedrer vejrtrækning ved at give luft til bedre flow gennem næseborene.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inputs. Jeg må se videre på det. Den leverandør jeg har kontakt til pt. lever op til de anbefalinger du kom med tidligere på 0,9% samt buffer etc. :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at åbne denne igen da jeg ikke har haft heldet med mig endnu.

Kender nogen på Amino til grupper på Facebook, LinkedIn eller virksomheder som er værd at kontakte ift. at få hjælp til at finde en leverandør, grossist eller producent der kan hjælpe mig med at lande et indkøb af næsedråber :-) ?

Jeg har efterhånden prøvet alle drejninger af emnet på Google, forsøgt mig frem på LinkedIn og Facebook uden held - måske nogen kan hjælpe? :-D 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det nok ikke på facebook eller linkedin at du finder en leverandør.  Det kræver tid ofte hårdt seriøst arbejde at finde den rigtige leverandør.

Skal du have hjælpe, bilver du nødt til at være lagt mere præcis i hvad det er du søger, f.eks hvilken type opløsning f.eks 0,9 eller 3,4 % Nacl med eller uden buffer?, mængde og emballage type og størrelse.   

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)