Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør/grossist af saltvandsdråber til næse (Baby)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger med lys og lygte efter en dansk eller som minimum europærisk leverandør af saltvandsdråber til brug i næse - henvendt mod små børn.

I Danmark kender jeg til Midsona og har været i kontakt med deres danske grossister men indgangsvinklen for at blive oprettet som kunde er middels talt urealistisk og helt til månen 😅

Derudover har jeg kendskab til Klaricare Sinomarin fra Grækenland. Her afventer jeg fortsat et svar. 

Har i kendskab til andre leverandører i Danmark eller EU - Måske direkte kontakt eller en i jeres netværk? :-)

Jeg leder efter saltvandsdråber i pipette (gerne 2-5 ml) pr. stk. i kasser med 10-20 stk. Disse kasser skal jeg gerne bruge 50-100 stk af i første omgang. Lignende med disse fra Miwana: https://www.midsona.dk/miwana/miwana-nasedraber/

Håber nogen kan hjælpe. Jeg har søgt Google tynd - måske jeg ikke bruger de rigtige fraser. :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv i første omgang at kontakte grosisten Nomeco , de burde kunne hjælpe dig.  Skal du bruge mange i fremtiden, vil det formodenlig være fornugftigt at få  ampullerne  fremstillet som private label

Mht. terminologi er der tale om en ampul og ikke en pipette.

Værd opmærksom på at produktet skal indeholde isotonisk saltvandopløsning + buffer,  9 mg/ml salt (NaCl) + buffer 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt at kontakte Nomeco - dem venter jeg også svar fra. 

Ift. terminologi har du nok ret. Det er lidt forskelligt hvad de forskellige sider der sælger dem her hjemme kalder det :-)

I

sotonisk saltvandopløsning + buffer,  9 mg/ml salt (NaCl) + buffer 

- Det er vel det alle næse/øjen dråber der angives som saltvand indeholder? Så er forskellen vel blot om det er fremstillet i et laboratorie eller taget direkte fra havet - eller?

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange prdukter på markedet som kun indeholder salt opløsning, men til din anvendelse bør der også være tilsat buffer i produktet.  Der er naturligvis tale om et produkt som er fremstillet på fabrik. havsalt indeholder andre salte og forurening, så det kan ikke anbefales. ( men det lyder super godt ret markedsføringsmæssigt) 

Produktet skal iøvrigt være sterilt og formodenlig CE mærket ( det bør du undersøge) 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for svar. Det vil jeg lige tage med videre. 

Versionen med saltvand er efter min opfattelse renset for evt. forurening? Hvis man eksempelvis tager udgangspunkt i denne? 

- https://www.sinomarin.com/natural-decongestant/sinomarin-babies-vials-drops/

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Holm:
Versionen med saltvand er efter min opfattelse renset for evt. forurening?

Hvad de bruger skal jeg ikke kunne sige, men det virker ikke helt sandsynligt at der skulle være tale om havvand. 

Bemærk iøvrigt at der ikke er tale om en isotonisk saltvandopløsning, men en hypertonisk opløsning på 2,3 % ( virker noget voldsomt) 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ift. opløsningen kan du have ret. Saltvand fra havet er vel ofte mere koncentreret end den saltvand der laves i lab - det ville i hvert fald være min antagelse. 

Produktet sælges andre steder i Danmark og er målrettet babyer og spædbørn samt større børn, så man må antage det er testet og godkendt til det brug - hvor om end koncentrationen kan virke stærk på papiret :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Holm:
Saltvand fra havet er vel ofte mere koncentreret end den saltvand der laves i lab - det ville i hvert fald være min antagelse. 

En forkert antagelse.

Casper Holm:
hvor om end koncentrationen kan virke stærk på papiret :-)

Kan virke stærk på papiret ??  Nej det er stærk opløsning og vil med al sandsynlighed give svie slimhinderne. 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtaget - så undre det mig at produktet er godkendt til salg og ligger ved flere danske forhandlere samt andre i hele Europa? Hvor det samtidig er henvendt til børn lige fra spædbarnsalderen? :-)

Igen - jeg ved meget lidt om dette, men det undre mig da at produktet så kan være i salg og netop være beregnet til at løsne snot i næsen.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Holm:
- så undre det mig at produktet er godkendt til salg og ligger ved flere danske forhandlere samt andre i hele Europa?

Hvem siger at produktet er godkedt og af hvem? Der findes et hav af mærkelige produkter på markedet.   Prøv selv at teste produkter på dig selv og se om det svier. 

Alternativt rådfør dig med en farmaceut eller Næse øre halslæge. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)