Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystaret virksomhed

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Holm:

Dit nummer indikerer det er SPAMhttps://www.180.dk/nummer/29290113

Måske du skulle fortælle lidt om din baggrund og evt. hvem du sidder for. En enkelt beskriver det som Start up central, men ellers er det telemarketing og gentagende opkald :-)

Hun er endnu en fra Startup Central som skamløst jagter medlemer på Amino

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

De bør da i stedet for oprette én profil - give den et logo og slå sig på at være rådgivere der kan hjælpe.

At oprette "fake" profiler fra tid til anden giver ingen mening. Der er ingen trust bag en profil uden indlæg som skamløst jagter leads 😅🤷‍♂️

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Holm:

De bør da i stedet for oprette én profil - give den et logo og slå sig på at være rådgivere der kan hjælpe.

At oprette "fake" profiler fra tid til anden giver ingen mening. Der er ingen trust bag en profil uden indlæg som skamløst jagter leads 😅🤷‍♂️

Det har de tidligere gjort hvor de skamløst spammede med svar om folk skulle ringe eller skrive en email til dem, alene med det formål at sælge trådstarter et medlemskab af Startup Central.

Nu er de så åbenbart begyndt at gøre brug af vildlede markedsføring ("anonyme" anbefalinger) her på Amino.

Tilføjelse:

Følgende bruger som også har oprettet sig i dag er også fra Startup Central. Og han har sjovt nok oprettet en salgstråd uden at være plus medlem. Smile

https://www.amino.dk/members/Tobias-Bang/default.aspx 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Holm:

Dit nummer indikerer det er SPAM - https://www.180.dk/nummer/29290113

Måske du skulle fortælle lidt om din baggrund og evt. hvem du sidder for. En enkelt beskriver det som Start up central, men ellers er det telemarketing og gentagende opkald :-)

det kan heller ikke kaldes andet end telemarketing - salg af medlemskab i startupcentracl som åbenbart følger med herinde og så værger kunder blandt de der har spørgsmål, via telefonen, hvilket jo er lovligt - men jo også kan betyde, at nogen hopper i et medlemskab efter sweet-talking metoden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu en trist fremgangsmetode. 

Er det ikke muligt at lukke deres profiler og få fjernet deres svar/indlæg? 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg havde en virksomhed som deres ville jeg nok have den tilgang at jeg hjalp folk med et godt svar på deres konkrete program stilling. Så kan de jo indsætte et link + en kort pitch af deres virksomhed i signaturen. 

Ser man på LinkedIn så er det som regel også sådan det foregår --> En person præsenterer et program - netværket træder til og kommer med deres input. Har folk decideret søgt en løsning præsenterer folk sig med baggrund i et brugbart svar der signalerer de har noget know how på området. Det er sgu ynkeligt at forsøge at klemme folk ind på den måde.

Hvis de har et godt produkt bør de kunne tiltrække profiler ved at være hjælpsomme og give ekspert svar. Har man derefter fortsat brug for at komme mere i dybden - så har de en berettigelse. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Søvind
Tilmeldt 21. Feb 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg beklager, at mine svar fortolkes som vildledende markedsføring og spam. Det er bestemt ikke intentionen, hverken nu eller nogensinde.I Aminos regler står der, at alt salg og køb skal foregå i debatten. Da intentionen var at hjælpe Signe, er jeg ærgerlig over, at dette blev fortolket som "skamløst at jage leads".Jeg vil selvfølgelig fremadrettet skrive, at jeg er en medarbejder fra Startup Central og slår dermed fast, at dette ikke er en fake profil. 😊
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Amanda:
Da intentionen var at hjælpe Signe, er jeg ærgerlig over, at dette blev fortolket som "skamløst at jage leads"
Du bør gøre klart, at det er imod et betalt medlemskab af Startupcentral I mener at kunne hjælpe

Hvis startupcentral så ikke skaffer en dansk bankkonto som I lover at hjælpe med, så må I også, i mine øjne, undlade medlemsgebyret

Der er tonsvis af disse medlemsbetalte iværksætter sager man kan betale sig fattig på

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Søvind
Tilmeldt 21. Feb 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi hjælper gerne uden betaling. Netop derfor kan man blive en del af vores netværk uden betaling. Vi hjælper med at få erhvervskonto det er korrekt, hvis de ikke får erhvervskontoen, så får de alle deres penge tilbage for medlemskabet. De skal selvfølgelig have værdi for deres penge

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)