Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail marketing strategier og taktikker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej gutter!

Jeg ville gerne høre dit råd om, hvordan jeg bedst kan bruge min store e-mail-liste.

Så jeg har en liste over personer, der tilmelder sig min tjeneste, som er en app. Mit mål er at få dem til at abonnere og betale mig $ i appen. Da jeg har deres e-mail, og de gav mig tilladelse til at sende dem e-mails (via privatlivspolitikken samt vilkår og betingelser, som jeg stort set fortæller dem 3 gange, før de tilmelder sig), hvilke strategier og taktikker kan jeg bruge for at få dem til at komme tilbage til min app og abonnere?

Jeg har allerede sendt dem specielle tilbud (rabatter) og vendt tilbage type e-mails, men frekvensen af ​​åbne og klik er meget lave.



Jeg tænkte måske at starte et nyhedsbrev til dem en gang om ugen, men det er meget arbejde og ikke sikker på, om det vil betale sig.



Hvad synes du ellers?
Fra Østerbro
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Start med at oprette en bruger hos Klaviyo og brug det system i stedet. De har en masse læring og artikler man kan tappe ind i og bruge til inspiration til at komme godt fra start. De har også en hel masse standard flows du kan sætte op på meget kort tid, og komme godt fra start. 

Tricket til effektiv email markedsføring er at køre et 80-90% automatiseret setup. Du kan ikke sidde og udsende mails manuelt på alt du laver.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt i et andet svar - Skift til Klaviyo. De har en masse fede automation flows du kan tappe ind i og tilpasse dit eget brand

Strategimæssigt... har du forsøgt følgende:

- Tilbyd de første 3 måneder til x antal kroner hvor efter det stiger

- Tilbyder opsigelse fra dags dato (Månedens udløb)

- Opremse klart og tydeligt hvad de får ud af at have et betalt abonnement (Bullets) Evt. sammenligningstabel så man ser PAID vs FREE

- Tidsbegrænset tilbud

- Aktuelle tilbud ift. højtider (påske tilbud, sommer tilbud, jul etc)

- Forklaring --> Forklar hvad den betalte version løser for kunden. Hvilke pains går den ind og fixer for kunden her og nu?

Derudover kan du med fordel læse artikler og se webinars om effektiv brug af e-mail marketing - særligt med tanke på dine titles. Det er ikke helt ligegyldigt hvad man skriver ift. hvad der trigger din modtager til at åbne mailen og læse.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)