Grundet kraftig stigende kundetilgang søger vi en regnskabsassistent/bogholder bosat i trekantsområdet med eget CVR nr. som har lyst til at samarbejde med os som freelancer/underleverandør et antal timer ugentligt/månedligt et års tid eller mere, mens du bygger din egen kundedatabase op.
Vi kan bidrage med:
At du bliver synlig og hurtigt får de første kunder
Oplæring i de programmer, du har brug for, men ikke kender i forvejen
Faglig backup, hvis du tager opgaver ind, du ikke har prøvet før
Vi forventer at du:
Grundlæggende er en dygtig bogholder all round og har styr på mindst et regnskabsprogram
Har lyst til at samarbejde med os som freelancer et antal timer ugentligt/månedligt et års tid eller mere, mens du bygger din kundedatabase op
Brænder for at udvide (starte) din egen virksomhed
Ring til os på tlf. 40 83 07 10 og book et møde med Heidi Sandholdt, hvor vi kan lære hinanden at kende og se, om der er basis for et samarbejde. Du er også velkommen til at slå et smut forbi vores hjemmesidewww.hpregnskab.dk .
Modigt? copy paste? For det første har hun oprettet et indlæg her på foraet, dernæst er det ikke et direkte copy paste og så er der vist nok intet opretshav på et indlæg. Men jeg skal da gerne beklage hvis det støder nogen.
Mit indlæg var skrevet med et glimt i øjet - jeg ser heller ingen større problemer i din fremgangsmåde, udover at det sprang i øjnene at indlæggene var mere eller mindre identiske
Det gør jeg så. Hvis man ikke selv kan finde ud af at formulere de krav m.v. man vil stille til en samarbejdspartner men må ty til andres formulering så syntes jeg da det ikke det tegner specielt godt.