Hej jeg er selvstændig håndværker i en enkelt mandsvirksomhed jeg uddannet klejnsmed og handymand med mange talenter jeg har lejet mig selv ud til en stål virksomhed det meste af tiden jeg har været i gang jeg vil gerne have flere erhvervs aftaler da det som realt er lange perioder med arbejde men drømmer om at arbejde på fuld tid for private Hvordan kommer jeg i kontakt med flere kunder og gør mig selv mere attraktiv er det hjemmeside sociale medier betalte reklamer hvad giver mening Mvh Mike |
få flere kunder ?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Udover det er det jo altid individuelt, hvad man er til. Hvis du har økonomi til det, ville jeg nok give google en chance, og hvis du har brug for det vil jeg meget gerne sætte dig i kontakt med en af landes bedste til det :) |
Jeg har altid været under den opfattelse, at "opsøgende salg" er den bedste mulighed når det kommer til selv at være i kontrol over sin virksomhed. Når det kommer til håndværksfaget ville jeg kigge på processen fra en kundes side. Jeg har personlig aldrig valgt en håndværker på baggrund af deres hjemmeside eller sociale medier, jeg kender umiddelbart heller ikke nogen der vælger den løsning - Det betyder selvfølgelig ikke at ingen gør det! Jeg ville mene det ville være relevant at kigge i retning af håndværker.dk, 3byggetilbud osv. Der har jeg hørt både gode og dårlige erfaringer. Personligt ville jeg tjekke byggefakta.dk, da det jeg har hørt om det, giver dig mulighed for selv at opsøge arbejdet. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)