Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej(:

Jeg har tænkt at jeg ville lave min egen hobbyvirksomhed uden CVR. Men jeg har nogle spørgsmål til jer(:

1. Hvad for en betalingsgateway ville være god?
2. Hvor skal jeg købe varer fra som jeg kan sælge for en højre pris ( Skal være inde for EU)
3. Hvordan fungere det at betale skat? Skal jeg betale moms når det er en hobbyvirksomhed?
4. Ville support via chat og mail være fint eller burde man også kunne kontakte mig via telefon?

Håber i kan hjælpe(:


Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Josef.

At have en ide om at starte for webshop er en god ting men at have en ide om starte uden at vide hvad du vil sælge er dælme skidt.
Det er derfor umuligt at fortælle hvor du kan få varer med mindre du har en ide om hvad du vil sælge.

Du kan sælge brugte cykler og tjene mange penge på det hvis du er typen som ikke taler om andet end brugte cykler og studere hvad som helst om de forskellige cykler fordi du er ligeglad (eller glad) hvis folk ringer og spørger til din passion.

Hvis du vil starte webshop med eneste fokus at du har hørt at andre tjener mange penge på det vil du opgive midt i kapitel 1

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JosefDreyer123:
Jeg har tænkt at jeg ville lave min egen hobbyvirksomhed uden CVR. Men jeg har nogle spørgsmål til jer(:

1. Hvad for en betalingsgateway ville være god?
2. Hvor skal jeg købe varer fra som jeg kan sælge for en højre pris ( Skal være inde for EU)
3. Hvordan fungere det at betale skat? Skal jeg betale moms når det er en hobbyvirksomhed?
4. Ville support via chat og mail være fint eller burde man også kunne kontakte mig via telefon?

Tror du at leverandører vil levere til dig uden du har virksomhed?
Din bank vil givet kræve erhvervskonto også uden virksomhed
Dine kunder vil vel også savne at se et firma bag?
Dit regnskab skal være helt ens med CVR eller uden - og PMV er en mulighed hvis du VED 100% du aldrig kan komme til at omsætte over 50 t på nogen 12 mdr periode

1 se kortgebyr.dk

2 Det spørgsmål får mig til at tænke du slet ikke skal igang - du skal virkeligt tænde på det du handler med og næsten alt findes jo allerede fra Amazon og alle mulige andre online der køber ind i mængder du slet ikke kan være med i. Du skal jo vide, at du kan konkurrere mod alle de andre i samme branche - både med levering fra dag til dag - pris - og mange returvarer

3 Du skal føre fuldt regnskab efter bogføringsloven - og moms skal du være registreret for som CVR så snart du kan risikere 50 t omsætning på 12 mdr - generelt senest når du rammer 4000 per måned, ellers får du moms bagud + bod. Jeg ville være momsreg hvis jeg skulle have webshop så priserne ikke pludseligt skal hoppe voldsomt op, og opnår momsfri indkøb

4 telefon er bedst - chat er alternativ

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)