Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame penge??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi..

Jeg er i gang med at iværksætte en hjemmeside, som er blevet designet og er ved at blive programeret....

Kunne godt tænke mig at høre, om nogen vidste hvor meget et firma betaler for en reklame på en hjemmeside, hvis den er populær og hvordan det foregår...?? Hvor meget kan man forlange, hvis den er populær??

Mvh Torben Holt
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:26

Jeg kunne godt tænke mig en bil? Er der nogen der ved hvad sådan en vil koste? Ej, det er gas...

Du bliver nødt til at uddybe dig lidt mere. Hvad skal sitet handle om? Hvem er målgruppen? Definér populær! Hvordan har du selv tænkt dig at markedsføre sitet?

Yde - yde, win - win

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:27
Det var dog et mærkeligt svar at komme med. Han har jo forklaret...hvis den bliver populær... så er det vel i princippet lige meget hvad det er. Jeg kunne da også godt tænke mig at høre prisen på sådan noget
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:34

Hej, Molly

Det betyder rent faktisk en hel del, om han selv gør noget for det, og hvad der er på sitet.

Han kan jo ikke forlange det samme for et banner, som DeGuleSider.dk gør eller DBA.dk eller Jubii.dk medmindre han har tænkt sig at fyre en masse penge af på markedsføring, som gør det virkeligt populært.

Torben stiller et spørgsmål som jeg gerne vil hjælpe med at besvare, men der kræver altså lidt flere informationer inden man kan besvare sådan noget, som du kan se på ovenstående

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49

Dato: 3/20/2006 7:26:40 PM Forfatter: Molly Det var dog et mærkeligt svar at komme med. Han har jo forklaret...hvis den bliver populær... så er det vel i princippet lige meget hvad det er. Jeg kunne da også godt tænke mig at høre prisen på sådan noget

Nej... hvis hjemmesiden tiltrækker ingeniørstuderende der bliver færdig i år, han jeg hurtig skaffe ham mange tusinde i sponsorater og reklamepenge fra virksomheder der vil profiliere sig overfor potentielle medarbejdere. Hvis det er en generel målgruppe på mænd/kvinder mellem 12 og 46 år, er reklameværdien langt mindre.

Jo mere specifik målgruppe jo bedre, og visse målgrupper er selvf. mere profitable end andre (målgruppe kan defineres både ud fra interesse, køn, alder og meget mere).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)