Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffes fordi moms indbetalt 3 dage før frist

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et Corona moms afdragsordning tilmeldt PBS da betaling ikke må glippe.

Jeg indbetalte vores moms den 28/8 hvor fristen var 1. september.

Det viser sig nu at jeg stadig skylder moms da min momsindbetaling blev brugt til at betale coronalån grundet jeg betalte før den 1/9.

Så nu skal jeg indbetale momsen igen + straffes for at momsindbetaling er overskredet så jeg skal også betale coronlånet tilbage.

Jeg har ringet til Skat men de er ikke til at hugge eller stikke i, så det er bare at betale.

Så nu ser det lidt sort ud.

Har andre være udsat for det samme og nogen som har fået Skat til at kunne flytte rundt på pengene?

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 100% efter reglerne. Hvis du  skylder penge til skat = pengene er forfaldne, så trækkes alt der kommer ind - Jeg synes det lyder usmidigt hvis du har en skriftlig afbetalingsordningen og ville nu nok bede om klageprocedure så du kan klage mere formelt, men det er fast regel, at hvis man skylder i skat eller moms og der kommer penge ind, så bruges disse altid til den ældste gæld først. Umiddelbart lyder det som om din afdragsordning ikke har fungeret ordentlig men de skal give dig vejledning for klage - så bed om det. Mere hjælp tror jeg ikke vi kan skaffe

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)