Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man ikke opgradere fra hele creative suite 2 pakken til illustrator cs3?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at blive godt og grundigt træt af det her.

Har imorges købt en opgradering af illustrator cs2 til cs3, men får fejlmeddelelse når jeg forsøger at opgraderer...

Har i tidernes morgen købt hele creative suite pakken hvori illustrator cs2 jo også er i...

Når jeg så skriver fra hvilket produkt jeg vil opgradere, vælger jeg illustrator cs2 og skriver det korrekte serial nummer ned. men så kommer der bare en fejlmeddelelse at det angivne serial nummer ikke passer til det produkt jeg har valgt...

Så er mit spørgsmål, kan man ikke opgradere fra hele creative suite2 til bare ét program i cs3 pakken som fx illustrator cs3?

Support har selvfølgelig lukket i weekenden...

Skal jeg bare vente til imorgen og henvende mig til support eller er der noget jeg har overset, noget jeg skal gøre?

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 17:26

Måske din cs2 er på engelsk - og du prøver nu at installere en dansk version? Jeg véd ikke om det kan have noget med det at gøre..

Prøv evt. med dit gamle serialnumber, som passer til hele pakken - det kunne jo være, der er en nisse på spil :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 17:28

..en tredje mulighed: Du kan downoade Illustrater cs3 fra Adobes hjemmeside og se om dit nye serialnummer passer dertil..?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 17:34

Nej begge versioner er på engelsk, og det er jo netop det gamle serial nummer til cs2 der ikke duer.....

Har hele cs2 pakken hvor illustrator er i, men er usikker på om man blot kan opgradere ét af programmmerne....

jeg har ikke et særskilt serial nummer kun til illustrator cs2 kun til hele pakken...

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 17:43

Nåmen, så skal du nok bruge det nye serialnummer, som fulgte med opgraderingen, vil jeg tro - det lyder vel også mest logisk :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 17:53

Kan godt være jeg ikke forklarer det så godt....

Jeg bruger også det nye serial nummer, men når jeg har tastet det ind og det bliver godkendt, så bliver jeg bedt om bagefter at vælge fra hvilken version af illustrator jeg vil opgradere fra, og der vælger jeg cs2. og så beder den bagefter om det serial nummer der hører til den gamle version, og når jeg taster det ind så er det der kommer fejl meddelse at det gamle serial nummer ikke passer til det gamle produkt som jeg forsøger at opgradere fra.....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 09:44

Nå lige en opdatering så andre også bliver informeret om den totalt dårlige service der er hos adobe!!!

Man kan åbentbart ikke opgradere bare ét program, fra cs2 til cs3.... så skal man opgradere hele pakken, og hvem har råd til at købe en opgradering til 7000 kr.... og ikke nok med det så skal jeg vente 3-6 uger på at få de 1700 kr, jeg har betalt for illustator cs3!!!

Ja, jeg er målløs...

Især fordi, jeg synes adobes side er totalt forvirrende... og de informerer ikke særligt godt...

Der står bare, når man vælger at man vil opgradere fx illustrator, at de kan anbefale at man køber hele cs3 pakken, ikke en døjt om, at man ikke kan opgradere et enkelt program i cs2 pakken, hvilket er totalt langt ude!!

Ja undskyld, men er bare så arrig....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)