|
Jeg er ved at blive godt og grundigt træt af det her. Har imorges købt en opgradering af illustrator cs2 til cs3, men får fejlmeddelelse når jeg forsøger at opgraderer... Har i tidernes morgen købt hele creative suite pakken hvori illustrator cs2 jo også er i...
Når jeg så skriver fra hvilket produkt jeg vil opgradere, vælger jeg illustrator cs2 og skriver det korrekte serial nummer ned. men så kommer der bare en fejlmeddelelse at det angivne serial nummer ikke passer til det produkt jeg har valgt... Så er mit spørgsmål, kan man ikke opgradere fra hele creative suite2 til bare ét program i cs3 pakken som fx illustrator cs3? Support har selvfølgelig lukket i weekenden... Skal jeg bare vente til imorgen og henvende mig til support eller er der noget jeg har overset, noget jeg skal gøre?
|
Måske din cs2 er på engelsk - og du prøver nu at installere en dansk version? Jeg véd ikke om det kan have noget med det at gøre..
Prøv evt. med dit gamle serialnumber, som passer til hele pakken - det kunne jo være, der er en nisse på spil :)
Bliv gratis medlem