Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV: en starters WEB-side til KR 300.000, ændringer til KR 80.000

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

De konstaterede i udsendelsen at den heller ikke virkede.

Amino ejeren Martin Thorborg anbefalede ændringer men kommenterede slet ikke prisen.

Når statsbetalte ansatte giver råd til det private erhvervsliv er penge åbenbart ikke noget problem. Det er bare noget man har og bruger løs af.

Jeg gad vide hvor mange andre nystartede iværksætte, som betaler eller har betalt lige så meget for en WEB-side. 

Hvad siger Thorborg? 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:26

Jeg kunne i hvert fald ikke betale så meget for en side, og da jeg var inde og se den, så lignede det bestemt heller ikke en side til salg, men en side som skulle forklare hvad produktet var/er.

Jeg har ikke været inde i nogle uger, så jeg ved ikke om hun har lavet ændringer til siden, eller om hun er gået konkurs. Det kan være hun skulle tage imod det tilbud her på debatten, om webshop til 5000 kr. som er butikker, hvor man kan købe noget. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 11:49

Det lyder da interessant.

Men hvad er det i skriver om ?

Er der et link, eller hva'  Smile

Mvh.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:25
"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:29

Stakkels kvinde - 380.000 kr også er siden ikke engang søgemaskine optimeret.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:14

Ja, hende har jeg opritigt ondt af, men:

300.000 + ?

Det undrer mig at det ikke er nogen der har råbt vagt i gevær ved start,

banken, omgandskreds. - Ja, eller web-bureauet, men det er måske for naivt af mig ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:20

Der er jo voldsom stor spredning i hvad det koster at få lavet et website - selvfølgelig hænger pris og kvalitet ofte sammen men jeg tror roligt at man kan konstatere at der findes nogle store bureauer som tager sig voldsomt pænt betalt.

Jeg sidder med en kunde som fik et tilbud fra en af landets største udbydere på 150.000 - jeg laver siden til 15.000 og det afspejler det reelle tidsforbrug på opgaven - Jeg lavede en webshop til 16k som kunden havde fået et identisk tilbud på 120k.

Så kan man sige jeg burde tage noget mere for det jeg laver - men på den anden side så fakturere jeg jo blot den tid det tager at tilpasse og skræddersy en løsning til kunden og ikke udviklingsarbejde på software, da jeg jo kun udbyder open source baserede websites og webshops. Så hvis prisforskellen primært ligger i udviklingsomkostningerne burde man som kunde så måske overveje hvorvidt det kan svare sig ikke at bruge open source.

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 10:34

Jeg har ikke set programmet, og kender ikke den omtalte side, men nu er det jo ikke alt som blot er simpelt HTML.

Det kunne jo være, at der lå en mere avanceret backend bagved.

300.000 er ca. 2 mande måneder, og det er altså ikke alverden du får for det.

En dygtig udviklingskonsulent (fastansat) får omkring 50.000 - 60.000 om måneden, og naturligvis tager konsulenthuset også deres bid af kagen.

Nu spørg du hvad Martin Thorborg har og sige til det. Det kan jeg naturligvis ikke udtale mig om, men han har mig bekendt udtalt, at det koster ca. 200.000 om måneden, at viderudvikle og holde amino.dk i luften.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:42

http://www.legeskolen.dk/

Du kan jo selv vurdere siden - jeg skal ikke kunne sige hvem der har leveret den men jeg synes da prisen virker lidt voldsom i forhold til den funktionalitet der umiddelbart er på siden.

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 11:06

Umidlbart virke det, som om der er ret mange fejl på siden, og at siden måske ikke er helt færdig.

Igen jeg kan kun se deres front-end.

Når du starter en e-butik kan du vælge om du vil basere den på et rammesystem f.eks dandomain, eller udvikle den fra bunden selv.

Der er fordele og ulemper ved begge. Igen vi ser kun toppen af isbjerget.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)