Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway uden indløsningsaftale

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en "ren" betalingsgateway. Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde ret mange uden der også kræves indløsningsaftaler, der er ringere end vore nuværende.

Har da fået tilbudt et par stykker uden krav om indløseraftaler, men jeg synes vi skal have andet end "prisliste-pris" da vi er på vej til 100.000 transaktioner om året, så bare en 10-øre pr. transaktion vil spare os for 10.000.

Nogle der kender til en forhandlingsvenlig betalingsgateway, der "belønner" mange transaktioner med en lavere pris? Eller er konkurrencen på dette marked virkelig så lav?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kender ikke så mange der ikke kræver indløsning aftale og dem jeg kender skal tit have en del 

men ved ikke om du kender freepay.dk den skulle hvis være gratis. og med et god indløsning aftale kan du hvis ikke gøre det billiger.. 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian! 

Den vil jeg gerne byde ind på og se om jeg ikke kan hjælpe med at finde en attraktiv løsning til dig :) 
Kan du eventuelt sende min nogle informationer om hvad i betaler nu her så jeg kan strikke noget sammen til dig.

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Aslak Jensen:

Hej Brian! 

Den vil jeg gerne byde ind på og se om jeg ikke kan hjælpe med at finde en attraktiv løsning til dig :) 
Kan du eventuelt sende min nogle informationer om hvad i betaler nu her så jeg kan strikke noget sammen til dig.

Med venlig hilsen
Mathias

Øøh, hvorfor skal du bruge vore nuværende priser for at kalkulere et tilbud?!

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot for at se om jeg kan lave noget der er bedre end hvad du har i forvejen fordi hvis jeg ikke kan det så vil jeg ikke spilde din tid :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Konkurrencen er ganske stor. Du kan se alle muligheder med og uden mobilpay osv i www.kortgebyr.dk  Der kan i visse fald forhandles hvis du har særlig stor omsætning. Jeg er ikke klar over hvad du vil vinde - for hvis gateway også er indløser så er der jo også der en pris, så det er ikke i sig selv besparende - men test egne kvantiteter og pris i kortgebyr evt 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)