Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start-up (lifestyle-coach)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Mit navn er Mihail og jeg elsker iværksætterlivet. Mens jeg gik i folkeskolen solgte jeg cykler i min firtid, og mens jeg gik på gym solgte jeg biler.

Processen var meget sjovt, spændende og udfordrende, men det førte mig til at opleve burnout og ignorere venner og kærster.

Derfor vil jeg nu starte en konsulent virksomheder, som hjælper iværksættere med optimering af deres søvn og kost, så de er både mere effektive når de arbejder og arbejden tager mindre skade på dem. Jeg vil tilbyde konsultationer og udarbejde kostplaner og kosttilskudsplaner for bedre søvn, motivation og koncentration, bedre hukkommelese, formindsket depression og angst og generelt mere energi. (altså, at forbedre de områder på naturlig måde, uden ADHD piler eller ligende)

Det vil indbær: 

Hvornår, hvor meget og hvad burde man spise, så man ikke er træt og gerne vil sove, men istedet har meget energi?
Hvornår burde man drikke kafe?
Hvilke the er bedste til afslapning og hvilke the er gode for mentale skarphed?
Hvornår og hvordan burde man træne?
Hvilke hormoner i kroppen funktioner ikke optimalet, og hvordan kan det fixes gennem kost og træning?

Det lyder shady, fordi der er desværre alt for mange  coaches som fokuserer primært på at få flere følgere og være fancy, istedet for at fokusere på selve produktet. 

Jeg vil derfor gerne spørge, hvor mange af jer vil være interessrede i denne slags service?

Vh 

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke selv købe den slags service, men jeg anerkender helt sikkert, at der kunne være en lille niche. 

Har du overvejet at adressere top CEOs som coach

Iværksættere har sjældent særligt mange penge at bruge, men CEOs, der tjener flere millioner kroner, vil sagtens betale en coach 10k om året, for at hjælpe dem med at top performe. 

Hjemmeside om danske aktier

Tilmeldt 30. Apr 21
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for den informative svar og inspiration! 

Må jeg gerne spørge, hvad det er du arbejder med til daglig? Er du måske en lille iværksætter?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Sep 23
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke i tvivl om at der er nogle, der vil nyde godt af det du tilbyder.

Men husk på, at vi er i denne branche for at hjælpe mennesker, og vi styrker kun vores egen branche ved at støtte hinanden.

Måske er der nogle shady coaches, men det er ikke dem der skal have dit fokus.
Det er dine kommende klienter og alt den værdi du kan tilbyde dem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)