Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsgiverregistrering og ApS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg har nyligt oprettet et ApS og i den forbindelse er der forholdet omkring arbejdsgiverregistrering. 

Jeg påtænker ikke at ansætte nogen virksomheden ud over mig selv Indledningsvis. Jeg påregner heller ikke at udbetale løn til mig selv i den første tid.

MEN jeg påtænker at købe en computer som arbejdsredskab - og er det overhovedet muligt når jeg ikke er “ansat” af selskabet endnu?

mvh

Mikkel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan købe computer som eneste aktiv uden at skulle dele selv prisen i privat og firma MEN momsen skal deles hvis du har maskinen i hjemmet, her tager man ofte blot halv momsfradrag
Maskinen ejers så af dit ApS og skal redegøres for ved evt lukning mm
Det kan gøres uden løn - og arbejdsgiverregistrering- - derimod skal du have en lovpligtig arbejdsskadeforsikring for dig som direktør, der i den sammenhæng er ansat hvis du står som den registrerede direktør i CVR - uanset løn og omsætning. Bod 5000 kr + gebyr for hvert år 3 år tilbage ved mangel’

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære John.

Mange tak for et godt og velargumenteret svar. Det er altid en fornøjelse når du vil dele din omfattende viden. Du gør en forskel for mange

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)