Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der evt. nogen der kan hjælpe mig med og finde nogle nye kunder til et lille enkeltmands rengøringselvskab`?

Jeg har prøvet og lave en hjemmeside, men det hjælper detsvære ikke så meget.

hvis du mener du kan gøre den bedre, eller kan hjælpe med og finde nogle kunder som phoner, eller what ever, er du velkomen til og kontakte mig

www.proper-rengoring.dk

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 23:11

Hvad med at skrive "København" på din hjemmeside. Jeg er ikke fra området, men jeg har aldrig snakket om "HT området" og kunne aldrig finde på at søge efter "rengøring i HT området" hvis jeg skulle bruge det, så jeg ville aldrig finde din hjemmeside.

Det må være enormt svært at komme ind i den branche, uden at skulle sænke prisen, da alle kan levere produkter og der findes hundrede vist ikke tusindvis af konkurrenter.

Du skal vel bruge dit netværk, og henvende dig til nye firmaer som ikke allerede har rengøringsfirma på kontrakt. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 23:36

Proper-rengøring:

Jeg har prøvet og lave en hjemmeside, men det hjælper detsvære ikke så meget.

Nu har jeg ikke gennemgået din hjemmeside fra ende til anden - men det virker som om der mangler noget søgemaskineoptimering på siden så andre også kan finde den og dermed kontakte jer for at blive kunder efterfølgende.

Desværre kan jeg ikke selv bruge jer da jeg bor i Jylland.

Held og lykke med forretningen, lav en brainstorm over jeres udfordring og sæt endelig ingen grænser for hvordan (det kan I altid gøre efterfølgende), så dukker der måske noget op.

De bedste hilsner

Birgit

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:42

Hvad med at lave nogle flyers og dele ud i et erhvervsområde eller nogle kontorejendomme. F.eks. med en meddelelse om, at du kikker forbi tirsdag i næste uge, for at høre, om de er interesseret i et tilbud.

Teksten er ikke god, og i øvrigt så er der rigtig mange stave- og trykfejl på hjemmesiden. Nu skal man jo ikke stave perfekt for at være dygtig til at gøre rent, men det virker sjusket alligevel, så prøv at lave den om. Der er heller ingen USP-er på siden. Jeg kan ikke læse, hvorfor jeg skulle vælge jer, frem for nogle andre. Så hvis I bruger miljøvenlige rengøringsmidler, kan gøre rent på underlige tidspunkter, er dygtige til at finde ud af om kunder er tilfredse, har nogle gode referencer eller noget-som-helst, som adskiller jer fra de 1000 andre små rengøringsfirmaer, så husk at gøre opmærksom på det på hjemmesiden.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 21:56

Anette/Inloco:
Teksten er ikke god, og i øvrigt så er der rigtig mange stave- og trykfejl på hjemmesiden. Nu skal man jo ikke stave perfekt for at være dygtig til at gøre rent, men det virker sjusket alligevel, så prøv at lave den om. Der er heller ingen USP-er på siden..........

...... og lad for Guds skyld være med at benytte en Yahoo mail som kontakt email. Gratis emails er aldrig godt i erhvervsøjemed.

Held og lykke med jeres rengøringsfirma.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)