Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg søger lidt feedback på min nye hjemmeside :-)

mariager-rengoring.dk

Mvh Rasmus Mariager
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bør flytte lidt rundt på indholdet så der ikke er så mange tomme områder, f.eks. hvor teksten står i den ene side.

I forhold til SEO har du et stort problem, da dit logo, alle billeder og andet indhold ligger på domænet usercontent.one og derfor ikke indekseres som en del af din hjemmeside. Hvis dette ikke kan rettes så indholdet ligger på dit domænenavn, bør du finde en anden hostingudbyder.

Hvis du søger på: site:usercontent.one på google.dk, kan du se at mange andre har samme SEO problem.
Fra København S
Tilmeldt 6. Jul 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du burde også bruge flere ord på din landingpage for seo omtimering :)
Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:
I forhold til SEO har du et stort problem, da dit logo, alle billeder og andet indhold ligger på domænet usercontent.one og derfor ikke indekseres som en del af din hjemmeside. Hvis dette ikke kan rettes så indholdet ligger på dit domænenavn, bør du finde en anden hostingudbyder.

Shit! Jeg har samme problem. Jeg vil gætte på det er fordi vi bruger one.com's wordpress skabelone (one-click). Nogen nem måde at fikse det på?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:
I forhold til SEO har du et stort problem, da dit logo, alle billeder og andet indhold ligger på domænet usercontent.one og derfor ikke indekseres som en del af din hjemmeside. Hvis dette ikke kan rettes så indholdet ligger på dit domænenavn, bør du finde en anden hostingudbyder.

Er det et reelt problem? Jeg har da kendskab til større sites som anvender et CDN eller f.eks. Amazons S3 til hosting af statiske filer.

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolai Lundgaard:

Karsten:
I forhold til SEO har du et stort problem, da dit logo, alle billeder og andet indhold ligger på domænet usercontent.one og derfor ikke indekseres som en del af din hjemmeside. Hvis dette ikke kan rettes så indholdet ligger på dit domænenavn, bør du finde en anden hostingudbyder.


Er det et reelt problem? Jeg har da kendskab til større sites som anvender et CDN eller f.eks. Amazons S3 til hosting af statiske filer.



Jeg kan anbefale at læse følgende beskrivelse af fordele og ulemper ved CDN:

gobluemedia.com/blog/content-delivery-networks-cdn-seo/
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten:


Jeg kan anbefale at læse følgende beskrivelse af fordele og ulemper ved CDN:

gobluemedia.com/blog/content-delivery-networks-cdn-seo/

Det undre mig at det indlæg ikke nævner canonical headers, som netop fortæller Google hvad billedet henviser til, hvorpå alt indeksering og SEO juice ender op der hvor din canonical header er sat til :) De fleste static file CDN'er løser dette problem for dig, eller stiller som minimum dette til rådighed som noget man slår til.

Samtidig full page løsninger (som også er et CDN), har selvfølgelig ikke problemet.

Du bør nok også mappe et subdomæne fra dit eget domæne til din CDN URL - det er heller ikke nævnt.

Man skulle tro en artikel der forklarede omkring hvad de gode og dårlige ting var, faktisk gik 100% af vejen, og ikke 30%.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dan Åsen Hansen:

Karsten:
I forhold til SEO har du et stort problem, da dit logo, alle billeder og andet indhold ligger på domænet usercontent.one og derfor ikke indekseres som en del af din hjemmeside. Hvis dette ikke kan rettes så indholdet ligger på dit domænenavn, bør du finde en anden hostingudbyder.



Shit! Jeg har samme problem. Jeg vil gætte på det er fordi vi bruger one.com's wordpress skabelone (one-click). Nogen nem måde at fikse det på?



Her bør du spørge One.com support.
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Lucas - Hosting4Real:

Karsten:




Jeg kan anbefale at læse følgende beskrivelse af fordele og ulemper ved CDN:

gobluemedia.com/blog/content-delivery-networks-cdn-seo/



Det undre mig at det indlæg ikke nævner canonical headers, som netop fortæller Google hvad billedet henviser til, hvorpå alt indeksering og SEO juice ender op der hvor din canonical header er sat til :) De fleste static file CDN'er løser dette problem for dig, eller stiller som minimum dette til rådighed som noget man slår til.


Samtidig full page løsninger (som også er et CDN), har selvfølgelig ikke problemet.


Du bør nok også mappe et subdomæne fra dit eget domæne til din CDN URL - det er heller ikke nævnt.


Man skulle tro en artikel der forklarede omkring hvad de gode og dårlige ting var, faktisk gik 100% af vejen, og ikke 30%.



Jeg var i farten ikke opmærksom på at canonical headers ikke var nævnt i artiklen.
At mappe subdomæne er nævnt i afsnittet Workarounds.

Jeg er iøvrigt ikke ekspert men faldt over at det er et problem med One's løsning.
Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:
Dan Åsen Hansen:

Karsten:
I forhold til SEO har du et stort problem, da dit logo, alle billeder og andet indhold ligger på domænet usercontent.one og derfor ikke indekseres som en del af din hjemmeside. Hvis dette ikke kan rettes så indholdet ligger på dit domænenavn, bør du finde en anden hostingudbyder.

Shit! Jeg har samme problem. Jeg vil gætte på det er fordi vi bruger one.com's wordpress skabelone (one-click). Nogen nem måde at fikse det på?



Her bør du spørge One.com support.



Jeg kiggede lidt rundt, og man kan slukke for CDN i noget der hedder "Performance Cache Plugin" for One.com ... :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)