Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ads bureau - logger de ind?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

I Google ads - kan man her et sted se hvor ofte der bliver logget ind på kontoen?

Jeg har fundet ud af at finde selve ændringshistorikken - den er ikke prangende. Så jeg vil meget gerne se om de herudover logger ind på andre tidspunkter uden at gøre noget som helst. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 2. Jun 22
Indlæg ialt: 26
Fra  ActivePet.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper, jeg tror ikke der findes en oversigt over login på din konto. Men hvis du er usikker på, om dit bureau udfører deres arbejde tilfredstillende, bør du nok tage en dialog med dem eller du kan få et andet bureau til at undersøge om de gør et godt stykke arbejde. Mange bureauer tilbyder at gøre det gratis men husk at deres vurdering vil være påvirket af, at de håber på at få dig som kunde.

Webshop manager hos Activepet.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det tænkte jeg nok. Jeg er lige landet i min stilling. Så jeg ville blot se om de laver noget derinde ift. at de får en pæn sum penge for at optimere løbende. Nu kan jeg kun se ændringshistorikken og den vidner ikke om at der laves nye tiltag løbende - så ja, jeg må nok bare tage dialogen med dem. Det er bare altid nemmere at have noget konkret, for de vil jo 100% gå i forsvar :-)

Ja, et andet bureau vil altid have et bias omkring den data de ser ift. egne interesser.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor store intervaller er der i mellem de laver noget? Du skal huske at der skal en god mængde data igennem fra ændring til ændring for at kunne træffe den bedste beslutning.

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der går nemt 1 - 1½ måned mellem ændringerne. Når de så ændrer er det små ting som en pris på en annonce m.v. Der er ikke tilføjet noget nyt siden januar hvor de oprettede en brand annonce med 9 branded søgetermer.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 31. Jan 19
Indlæg ialt: 6
Fra  PPC Nordic Fauna Energi Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper. Det er meget svært at vurdere deres arbejde udelukkende fra ændringshistorikken.

Når jeg eksempelvis optimere en konto der leverer gode resultater, så logger jeg 3 ud af 4 gange ind og analysér data uden at foretage ændringer. Det er naturligvis helt forskelligt fra konto til konto.

Du må booke dem til et møde og stille dine spørgsmål, så du også kan komme videre.

Har du brug for en vurdering af jeres konto samt en analyse af jeres konkurrenter på Google Ads, så er du velkommen til at skrive til mig 😊

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Nu ved jeg jo ikke hvor mange kr. der bliver kastet efter jeres adds, dog er et klart krav fra min side i forhold til det bureau vi arbejder med, at jeg har et dashboard hvor jeg på daglig basis kan se ændringer, samt et ugentlig/14 dags møder for hele tiden at justerer og køre de rigtige kampagner i forhold til lager og andet.

Har desværre også oplevet et af de største bureauer i Danmark sidde på deres hænder og bare lade det hele sejle, men stadig opkræve penge af os.
Så kan godt forstå du vil have syn for sagen.

Tænker den nemme vej er at du opstiller krav til rapporter fra dem så du kan få et overblik.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk meget normalt og helt uhørt.

De fakturerer snilt 4.000 om måneden og laver kun noget den første måned, hvor de sætter kontoen op.

Derefter laver de kun småjusteringer max. 1 time om måneden.

Efter min mening er det så slemt, at de burde meldes til politiet for svindel.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Luxer.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tør ikke svare på om du kan se logins, men når du vurdere mængden af ændringer, skal du huske at holde det op i mod den aftale og den pris i betaler for det.

Luxer.dk - Lamper og belysning til privat og erhverv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)