Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du bo og arbejde samme sted?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min andel på Østerbro til salg! 130 kvm fordelt på 4 værelser, hvoraf et er et lyst forretningslokale med kælder på 25 kvm. og 2 store butiksvinduer på hhv. Willemoesgade & Lipkesgade. Der er over 3m til loftet overalt; stuk flotte gulve og "herskabelig stemning". Andelene koster ialt 2750000 og den samlede mdl pris er 4150.- incl, a/c varme, vand og antenne. Der er separat adresse og indgang i butiksdelen - men det fremstår som en samlet lejlighed, derfor sælger jeg ikke hver for sig.

Butikken kan bruges til salg, kontor, klinik...og mødelokale eller privat kontor kan være i "baglokalet" - der er en reel stue og i samme stil som boligdelen. Det store lokale der i dag fungerer som privat stue kan bruges til showroom, systue eller undervisningslokale hvis du vil have endnu mere plads.   

Andelen er perfekt til dig der vil have erhverv hjemme, men samtidig have plads til kunder og møder uden at de skal igennem i privaten.

Jeg vil gerne sælge nu, men er parat til at vente på at du får afviklet eller solgt din nuværende bolig. Har haft andelen til salg i 2 mdr.  

Kig ind på www.123hjemmeside.dk/lipkesgade - og kom forbi og kig på sagerne.

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 01:17

Andelen er solgt.

Søger du forretning i Willemoesgade? Der er en flot tidl.dametøjsbutik til salg (dir henvendelse til ejer) - og en skumbutik (jep! De handler med skum:-)) Den kan du finde hos Købke.

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 01:52

Ja..det var den så IKKE?!! Køber skrev under, jeg ændrede forretningen efter hendes ønske - og så fløj fuglen.

Så du kan se den ny istandsatte forretning på hjemmesiden, og nu er jeg da ekstra vild for at sælge hurtigt - og prisen følger med hastigheden :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)