Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed under 18

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, herinde🙂

Det er mit første indlæg, og jeg håber, at i vil hjælpe mig lidt på vej og de udfordringer jeg har.

Jeg ønsker stærkt at starte egen virksomhed EMV for at hjælpe andre og selvfølgelig tjene nogle penge.
Min ide er at være digital marketingkonsulent indenfor facebook ads og google ads.
Jeg vil hjælpe webshop ejere med at få flere kunder ved at markedsføre på facebook og google og tage et cut af den omsætning ads'ne har genereret.

Jeg ved at før jeg kan starte skal jeg indsende papirer til familieretshuset med ideen, grundlag for at drive virksomheden osv.

Lige nu er problemet at jeg ikke ved hvilke regler der gælder efter at have fået cvr fra familieretshuset. Hvordan fungerer ting som moms, bogføring og regnskab. Hvad skal jeg være obs på og passe på.🙂

MVH Simon
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Her om at få dispensaton http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

Du skal momsregistrere det så snart du kan forvente du kommer over 50.000 kr i omsætning på nogen 12 mdr periode. Ellers kan du være PMV uden moms.

Du bør så helt klart bruge et regnskabsprogrm som f.eks www.dinero.dk som håndterer moms og også giver dig det resultat du beskattes af, du skal gemme dette i 5 år år udfylde udvidet selvangivelse

Du å gerne udføre det du beskriver, uden CVR ved at være honorar ansat for de firmaer, som så bloot skal inddberette honoraret for dit arbejde til skat

Du kan have glæde af ebog eller paperback netop med letlæst beskrivelse af stiftelse, moms, skat og meget mere for små penge - og se indholdsfortegnelse her https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

Venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)