Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gateway og betalingsløsning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 20
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg leder efter en hurtig, nem og billig løsning til min webshop. Den er bygget i Wordpress med WooCommerce. Jeg har ikke super meget styr på det tekniske, så jeg leder efter en samlet løsning, hvor det eneste, som jeg skal tage mig til, er:

- Installation af plugin, indtastning af oplysninger (såsom bankkonto, m.m.), og så er jeg flyvende.

Webshop er meget lille, og der forventes ikke mere end 10 transaktioner per måned. MobilePay skal være en mulighed, så det skal kunne tilvælges.

Jeg har hørt om PensoPay. Andre platforme som leverer en fuld løsning? Og har I evt. erfaringer med dem, som I vil dele?

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Quickpay er min mening et godt sted at starte. Deres basisløsning er gratis dog koster det 5kr. pr. transaktion. Når antallet af transaktioner stiger kan du købe et abonnement og slippe meget billegere pr. transaktion. De har en plugin til WooCommerce så det skulle være lige til at gå til med det setup du har.

Jeg plejer at anbefale de kunder vi har som minder om dig at starte der.

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 147
Fra  Priverv Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du kan også prøve at oprette den på www.indhent.dk og se om du kan finde et godt tilbud på opgaven? Det er gratis 👍🏻

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er altid tilhænger af små, seriøse virksomheder, hvor der er et lille dedikeret team der brænder for hvad de gør, frem for en virksomhed hvor der sidder nogle 18-årige tøser og drenge der skal få lidt ekstra i forhold til deres SU-indtægt.
Af den grund vil jeg anbefale Scanpay: fantastisk service og det spiller bare.

Albert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Jeg er altid tilhænger af små, seriøse virksomheder, hvor der er et lille dedikeret team der brænder for hvad de gør, frem for en virksomhed hvor der sidder nogle 18-årige tøser og drenge der skal få lidt ekstra i forhold til deres SU-indtægt.
Af den grund vil jeg anbefale Scanpay: fantastisk service og det spiller bare.

Det er jeg også, og de er også helt OK med alt jeg ved - men lige 18 årige tøser og drenge er nok lidt for ungt. Ulrik Moe startede vel Scanpay (og kortgebyr.dk) i 2013 og var næppe 8 år den gang - mon ikke dem jeg har mødt i firmaet - i dag er nærmere de 28-30 år end 18 :) 

Med tanke på yourpay konkursen, ville mange nok heller ikke være trykke ved deres penge hvis ikke der var bare liiidt tid bag selskabet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@John
Derfor skrev jeg "frem for". Jeg vil HELLERE vælge et lille firma med et dedikeret team, end en større virksomhed som ansætter studentermedhjælpere, der får et script i hænder og beskeden "find det spørgsmål, kunden stiller, i denne liste og læs svaret op".

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)